Bezwypadkowe auta mają zazwyczaj od 100 do 150, a 200 to jeszcze się nie spotkałem, bo dla mnie to już jest element lakierowany, więc Evan jakoś grubo u ciebie tego lakieru... ;D
Bezwypadkowe auta mają zazwyczaj od 100 do 150, a 200 to jeszcze się nie spotkałem, bo dla mnie to już jest element lakierowany, więc Evan jakoś grubo u ciebie tego lakieru... ;D
Ja zgodze sie z Evanem swoja sprawdzalem w serwisie i tez miala najczesciej w okolicach 180 a ogolnie to tak przedzial 150-200
na wydruku mialem napisane ze fabryka ma przedzial 100-200
Mogę tylko potwierdzić. U mnie wszystko poza maską było w przedziale 150-190.
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
Słowik to uważaj z polerką bo przy następnej może wyjść podkład ;D ;)Zamieszczone przez Słowik
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
200 to nie koniecznie malowany element. Tak jak ktos napisal wyzej, zalezy od tego z jakiego rocznika jest auto, jaki lakier jest polozony czy perla czy metalik i od tego w z jakiej fabryki jest auto. 130 do 200 jest ok trzeba jeszcze brac poprawke na blad pomiaru ok 10% dlatego najlepiej mierzyc dwoma miernikami analogowym i cyfrowym. Kolejna rzecz to lakier mierzy sie w temperaturze ok 20 stopni w zacienionym miejscu i musi byc czysty, nie nawoskowany.
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
Pracując kiedyś w komisie obmierzyłem sporo aut i szczerze nie pamiętam takiego które miałoby 200 na fabrycznym lakierze... :/
Ale może są auta które mają taką grubą warstwę lakieru...