-
Zaawansowany Użytkownik
Faktycznie wycie może być spowodowane niskim poziomem oleju w skrzyni, ale to może być subiektywne odczycie kolegi. Natomiast nie wierzę, że auto stojące dobę na ponad dwudziestostopniowym mrozie jedzie pierwsze kikasetmetrów jakby nic się nie stało, no chyba, że wyjeżdza z garażu na taki mróz.
-
Początkujący Użytkownik
poczytałem trochę na automat.pl i w sumie takie zachowanie skrzyni
przy mrozach jakie mamy teraz opisywane jest jako normalne...
trzeba dać autku się nagrzać te 1-2 minuty i jest ok.
i faktycznie - poza opisywanym problemem skrzynia działa bez zarzutu.
nawet dziś wieczorem pojeździłem trochę żeby przyjżeć sie jak ona pracuje
i nie stwiedziłem nieprawidłowości... wycie - było tylko rano. po rozgrzaniu ustąpiło.
potem w ciągu dnia auto troche stało, stygło, potem znów odpalałem i już później nie wyła.
no nic tak czy inaczej powymieniam jej płyny ustrojowe...
niech sie tylko troche cieplej zrobi :(
PS: nie garażuję teraz auta. startuję z rana przy full mrozie :)
-
Doświadczony Użytkownik
to, że w takim mrozie skrzynia ciut muli na początku jazdy to normalka olej jak w silniku mus się nagrzać ale wycie nie jest normalne pewnie poziom oleju masz za mały te skrzynie lubią się pocić niestety i przez tyle lat ciut zawsze zgubią a na zimnym każda ciecz ma mniejsza objętość i oleju jest w pewnym sensie mniej i skrzynia wyje potem olej się rozgrzewa nabiera parametrów i rozszerza się od ciepła i wraca do normy ale na twoim miejscu nie czekałbym długo z wymiana oleju :)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum