Strona 29 z 55 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 548

Wątek: Kodowanie sterownikow w e65 - NCS EXPERT !

  1. #281
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Sprawdź sobie w NCS Dummy czy masz, niewiem od kiedy były dokładnie bo to tylko modele modułów były oznaczone
    Jak chcesz mogę Ci sprawdzic przez TeamViewer

  2. #282
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Fajnie. Dzięki za chęci . Trzeba by się było tylko czasowo zsynchronizować

  3. #283
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Twin powiedz jak zakodowałeś że przy otwieraniu auta wlacza ci się welcome light ?? Chetnie bym to zaprogramował ..No chyba ze masz polifta i masz taką możlwośc...

  4. #284
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Już wiem, sprawdziłem w NCS Dummy
    LM1 z E 60 miały ta opcje z Break Force Display
    LM1 z E65 nie

    "pallek" te opcje co pisałem możesz mieć w przedlifcie też ale trzeba moduł świateł zmienić z LM1 na LM2
    Tu masz wszystko na ten temat
    http://7er.pl/showthread.php?t=47840

    Na chwilę obecną zabrałem się za temat wejścia AUX w przedlifcie i jest zrobiony
    Wreszcie mogę słuchać muzyki z telefonu czy mp3 jak i radio internetowe w świetnej jakości
    Jeśli ktoś wie jak można to zrobić lepiej niech się udzieli w temacie
    http://7er.pl/showthread.php?t=23330
    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 11-11-2016 o 00:21

  5. #285
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Dzięki. Szkoda ,że nie ma tej opcji w E65. To by mi się akurat podobało a i przypuszczam bezpieczniejsze przy nagłych hamowaniach.

  6. #286
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,268
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    W E65 na samym początku produkcji był moduł LM-E65.
    Jest on najuboższy(niektórzy pisali nawet o problemach z uruchomieniem dziennych w drogowych).
    Jest tam kilka opcji związanych z BFD, ale czy to działa to nie wiem, może być jak w E46, że miga tylko trzeci stop.

    Chwilę później(kiedy dokładnie, to nie wiem, możliwe, że wraz z wejściem na rynek E60) pojawił się moduł identyczny jak w E60 i tutaj bez problemu da się dokodować BFD(brake force display), follow me home z kluczyka(dodatkowo trzeba włączyć funkcję w CAS).
    Nie ma opcji welcome Lights i dziennych w ringach w przypadku modułu LM z E60.

    Dopiero LM2 umożliwia wspomniane funkcję i jest on praktycznie bliźniaczy z tym montowanym w E60.
    LM2 pojawił się w E60 w 2006 roku, nie pamiętam tylko w którym miesiącu
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  7. #287
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Patryku,chyba wychodzi na to ,że będę musiał Cię jednak kiedyś odwiedzić :)

  8. #288
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Dzięki. Szkoda ,że nie ma tej opcji w E65. To by mi się akurat podobało a i przypuszczam bezpieczniejsze przy nagłych hamowaniach.
    miro ludzie się nie znają szukaj po allegro i olx
    LM2 E6X LWR
    Ja kupiłem za 100 zł

  9. #289
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    W E65 na samym początku produkcji był moduł LM-E65.
    Jest on najuboższy(niektórzy pisali nawet o problemach z uruchomieniem dziennych w drogowych).
    Jest tam kilka opcji związanych z BFD, ale czy to działa to nie wiem, może być jak w E46, że miga tylko trzeci stop.

    Chwilę później(kiedy dokładnie, to nie wiem, możliwe, że wraz z wejściem na rynek E60) pojawił się moduł identyczny jak w E60 i tutaj bez problemu da się dokodować BFD(brake force display), follow me home z kluczyka(dodatkowo trzeba włączyć funkcję w CAS).
    Nie ma opcji welcome Lights i dziennych w ringach w przypadku modułu LM z E60.

    Dopiero LM2 umożliwia wspomniane funkcję i jest on praktycznie bliźniaczy z tym montowanym w E60.
    LM2 pojawił się w E60 w 2006 roku, nie pamiętam tylko w którym miesiącu
    Cursor co z tym doświetlaniem przeciwmgielnymi w LM2?
    Są tam jakieś kruczki żeby to ustawić?

  10. #290
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Poniżej video z kilkoma nowymi funkcjami dzięki LM2

    FOLLOW ME HOME LIGHTS
    Aktywowane z pilota oraz za pomocą dźwigni FLASH TO PASS
    Włączamy i wyłączamy pociągając dźwignię do siebie



    WELCOME LIGHTS
    Ustawić można światła które się nam podobają
    Zrezygnowałem z mignięcia kierunkowskazami na otwarcie
    Migniecie pozostało jedynie na zamkniecie
    Dodatkowo dodałem funkcje że jak któreś drzwi nie będą domknięte nie mignie na zamkniecie
    W welcome lights pozostawiłem ringi przód, pozycyjne tył, podświetlenie tablicy, oświetlenie wnętrza oraz lampki przy klamkach
    Można ustawić wolne i szybkie zapalanie żarówek jednak w led jedynie szybkie załączanie jest osiągalne



    USA MARKER LIGHTS
    Markery przygaszone na 3V można mniej
    Trzeba dodać tak niskie opcje do modułu i zapisać bo osiągalne są jedynie 7V i 9V a te świecą za ostro i się policja przywali




    BRAKE FORCE DISPLAY

    Awaryjne hamowanie
    Są dwie opcje załączenia się świateł
    Przy ostrym hamowaniu ale jeszcze bez załączenia bez ABS
    Przy ostrym hamowaniu ale po załączeniu ABS
    Można ustawić charakterystykę migania dla każdej żarówki oraz zmienić częstotliwość migania w 3 poziomach wolne średnie szybkie
    (dziesiątki opcji BFD)



    Do tego mam jeszcze stroboskopowe światła awaryjne te pomarańczowe (podwójne mignięcie)

    FLASH TO PASS WITH HALOGEN OR XENON LIGHTS
    Możemy wybrać czy chcemy używać halogenów czy nie
    Ustawiłem że przy pozycji AUTO działa blint oraz długie tylko na xenonie!
    Światła mimo że AUTO ustawiłem że świecą cały czas a ze w Polsce ta opcja jest niepotrzebna bo światła musza świecić cały czas to jest git
    W pozycji na max w prawo blint i długie działają jak wcześniej czyli z halogenem jeśli jest noc i chcesz więcej widzieć
    Migniecie samym xenonem wygląda świetnie i tak samo działa jak chcemy kogoś przegonić z lewego pasa :)



    STOP WITH INNER TRUNK LIGHTS
    Aktywacja świateł stop w klapie bagażnika
    (wyglada to duuuużo lepiej w rzeczywistości)




    HAZARD LIGHTS DOUBLE

    Awaryjne - podwójne mignięcie



    REMOTE TRUNK OPEN CLOSE

    Otwieranie i zamykanie bagażnika z pilota oraz guzikiem kolo kierownicy
    (tak przy okazji)

    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 15-02-2017 o 15:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •