Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 67

Wątek: Światła do jazdy dziennej Philips LUXEON

  1. #51
    Panowie, moje pytanie skierowałem do autora wątku. Jak to ma działać, regulują przepisy. Mnie natomiast interesowało, jak kolega rozwiąże podłączenie reflektorków w SWOIM samochodzie.

  2. #52
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    I teraz wiadomo dlaczego mówią że bmw jeżdzą buraki :-) Nie obrażając nikogo. Profanacja dokładanie jakiś diodek duperelek do e38 to auto jest klasyczne nie jest mu potrzebne żadne upiększanie itp bzdety. Może załóżcie jeszcze sobie spinery, świecace wentylki, podswietlanie podwozia halogeny na dach i bedzie mega dresowóz.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  3. #53
    Maciej Vip Awatar sennapowieka
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    3,296
    BMW
    ORIENT
    Skąd
    O N A
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    I teraz wiadomo dlaczego mówią że bmw jeżdzą buraki :-) Nie obrażając nikogo. Profanacja dokładanie jakiś diodek duperelek do e38 to auto jest klasyczne nie jest mu potrzebne żadne upiększanie itp bzdety. Może załóżcie jeszcze sobie spinery, świecace wentylki, podswietlanie podwozia halogeny na dach i bedzie mega dresowóz.
    To jego auto :] i zrobi co zechce ! Podświetlenie jest mega jak je będzie włączał na baletach w trakcie zlotu ehheh

    Bogdan ... one kosztują 400 POLSKICH ZŁOTYCH- może lepiej tunel w skórze ?
    Pewność na każdym kilometrze ...

  4. #54
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Panowie, moje pytanie skierowałem do autora wątku. Jak to ma działać, regulują przepisy. Mnie natomiast interesowało, jak kolega rozwiąże podłączenie reflektorków w SWOIM samochodzie.
    Ja lecę z problemami po kolei jak już podejmę decyzję o montażu to będę myślał dalej jak to wyrzeźbić :)
    Pierwszym z problemów będzie mała przeróbka wlotów powietrza (kratek) drugim problemem kable ale to już pikuś jak sobie nie poradzę to przygotuję tylko zderzak pod montaż a sam układ podłączy elektryk i spokój.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Znalazłem jeszcze konkurencję z najwyższej półki:
    http://www.allegro.pl/item867600079_...ledayline.html

    Z tego co widzę Hella robi także przydymiane wnętrze a więc jeszcze lepiej bo gdy będą wyłączone nie będzie ich praktycznie widać tak jak i halogenów w naszym aucie które w ogóle się nie rzucają w oczy.

    Druga rzecz która już mi się tak nie podoba to po włączeniu świateł mijania diody przygasają i świecą dużo słabiej, na takiej samej zasadzie jak ringi w nowych BMW

    Cytat Zamieszczone przez sennapowieka
    Bogdan ... one kosztują 400 POLSKICH ZŁOTYCH- może lepiej tunel w skórze ?
    Jaki tunel? :) ... i za 400zł będzie już problem dostać :)

    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    I teraz wiadomo dlaczego mówią że bmw jeżdzą buraki :-) Nie obrażając nikogo
    ejjj ja Cię tak nie cisnąłem ;D ;)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  5. #55
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    I teraz wiadomo dlaczego mówią że bmw jeżdzą buraki :-) Nie obrażając nikogo
    ejjj ja Cię tak nie cisnąłem ;D ;)[/quote]


    Nie cisne ale po prostu uważam że e38 ma pozostać e38 a nie choineczką świąteczną :-)
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    569
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Bytom
    ooo, ciekawy temat :P


    Ostatnio ustrzeliłem zdjęcie które może coś pomóc...





    :hah:



    coboss, nie rób tego ;)

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tomar
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    159
    BMW
    E38 m62b44 , E39 m62b44
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez gierobiala
    Cytat Zamieszczone przez Tomar
    Cytat Zamieszczone przez gierobiala
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Idąc dalej jak takie światła będą obsługiwane? Do czego je podłączysz? Dodasz osobny przełącznik?
    Z tego co się orientuję światła do jazdy dziennej szanowanych firm działają na zasadzie kontroli napięcia w akumulatorze.Jeżeli alternator ładuje na wyłączonych światłach powiedzmy 14V to ustrojstwo się zapala,a jak włączysz światła i ładowanie spadnie powiedzmy do 13.5V to ustrojstwo się wyłącza.
    Jak właczenie swiateł spowoduje taki spadek napiecia na dłużej niz powiedzmy sekunda to znaczy ze regulator napiecia do wymiany :) Z reszta napiecie nigdy nie jest super stabilne. Jak sobie to wyobrażasz ? Takie swiatła co chwile by sie wyłaczały i włączały. Ktos puscił niezłą plotke.
    Podałem tylko przykładowe wartości bo się na tym nie znam a ty się czepiasz..

    Temat jest obsługiwany za pomocą modułu..Nie chciało mi się szukać schematów ale zrobiłem to specjalnie dla ciebie.

    CYT:Zasada działania opiera się na kontroli napięcia akumulatora. Jak wiemy podczas postoju napięcie akumulatora spada do około 12 - 12,5, 13v. Podczas pracy silnika alternator ładując podnosi napięcie z wcześniej podanych wartości do około 13,6 lub 13,8 powyższe wartości napiecia wskazują na przeładowywanie czyli nieprawidłową pracę układu ładowania powiązaną z wyparowywaniem elektrolitu w akumulatorze itd. Układ automatycznego włącznika kontroluje napięcie i przy progu około 13, 6v załącza przekażnik.

    Zaczerpnięte z http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-4729.html
    Nie czepiam sie :) Naprawde, ani troche. Chciałem tylko pomóc.

    Musisz zobaczyc roznice w Twoim pierwszym przypuszczeniu i cytacie. Z cytatem moge sie zgodzic - moza tak to rozwiazac, bo rzeczywiscie jak WYŁACZYSZ silnik to napiecie w instalacji jest napieciem akumulatora i wynosi powiedzmy 12,5-13V. Właczasz silnik, napiecie w instalacji rosnie co najmniej do 13,5-14V i moduł włacza swiatała. Natomiast nie moze to byc rozwiazane w ten sposob, ze (cytuje Twoją wypowiedz) :

    "Jeżeli alternator ładuje na wyłączonych światłach powiedzmy 14V to ustrojstwo się zapala,a jak włączysz światła i ładowanie spadnie powiedzmy do 13.5V to ustrojstwo się wyłącza"

    ... bo napiecie ładowania nie moze, a raczej nie powinno spasc po samym tylko właczeniu swiateł do tak niskiej wartosci ( powiedzmy te 13,5V ) aby ów przekaznik zadziałał. Poza tym prawidłowa wartosc napiecia przy jakim nastepuje sprawne i prawidłowe ładowanie akumulatora to ok 14,4V i do takiego napiecia dąży regulator napięcia, niezależnie od poboru prądu.

    ( cela ma napiecie znamionowe 2,1 - 2,2V x 6 daje 12,6-13,2V napiecia akumulatora. Sprawne ładowanie ogniwa nastepuje gdy roznica potencjałów wynosi 0,2V co daje napiecie 2,3V na cele ... czyli x6 daje 14,4V) To tak przy okazji... sorki :)

  8. #58
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez djB_M_W
    ooo, ciekawy temat :P


    Ostatnio ustrzeliłem zdjęcie które może coś pomóc...


    Obrazek


    :hah:



    coboss, nie rób tego ;)
    ;D Obiecuję ;)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    395
    BMW
    A6-na razie
    Skąd
    Biała Podlaska
    Cytat Zamieszczone przez Tomar
    Musisz zobaczyc roznice w Twoim pierwszym przypuszczeniu i cytacie.
    Obiło mi się kiedyś o uszy że w jakiś tam sposób da się pogodzić włączaniei wyłączanie dziennych bez przycisku to napisałem co pamiętam i tak szczerze to nie zagłębiałem się w to bo obchodzi mnie to tyle co przysłowiowy tamtoroczny śnieg.
    Cytat Zamieszczone przez Tomar
    ... bo napiecie ładowania nie moze, a raczej nie powinno spasc po samym tylko właczeniu swiateł do tak niskiej wartosci
    Napisałem że podałem wartości przykładowe bo nie wiem o ile spada prąd po włączeniu świateł a o ile wzrasta przy piardnięciu po fasolówce...Jakbym napisał tam 100V to pewnie byś mnie uświadamiał że takiego akumulatora nie ma i światła by się spaliły.. :hah:

    MOD: gierobiala, spokojnie..... Jak nie jesteś orientujesz się w sprawach elektryki to czytaj, ucz się i wyciągaj wnioski.
    Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał chłop gdy rzucił młotkiem w kota a trafił w teściową

  10. #60
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    to e 38 z wro co ma to cos na halohenach to taxiarz. ma to nadal. moim zdaniem wiocha. jak chcesz te dzienne swiatla to moga sluzyc za to chyba ringi. nie wiem czy tak sie da, ale w autach dla ludzu, jest cos takiego jak +12 v po stacyjce, czyli jak sie przekreca kluczyk jest napiecie. podlaczasz do tego ringi i masz juz dzienne swiatla. postoje masz normalnie jak cie palkarnia zatrzymuje :) moze troche glupie, ale jakies rozwiazanie jest
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •