Panowie, moje pytanie skierowałem do autora wątku. Jak to ma działać, regulują przepisy. Mnie natomiast interesowało, jak kolega rozwiąże podłączenie reflektorków w SWOIM samochodzie.
Panowie, moje pytanie skierowałem do autora wątku. Jak to ma działać, regulują przepisy. Mnie natomiast interesowało, jak kolega rozwiąże podłączenie reflektorków w SWOIM samochodzie.
I teraz wiadomo dlaczego mówią że bmw jeżdzą buraki :-) Nie obrażając nikogo. Profanacja dokładanie jakiś diodek duperelek do e38 to auto jest klasyczne nie jest mu potrzebne żadne upiększanie itp bzdety. Może załóżcie jeszcze sobie spinery, świecace wentylki, podswietlanie podwozia halogeny na dach i bedzie mega dresowóz.
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
To jego auto :] i zrobi co zechce ! Podświetlenie jest mega jak je będzie włączał na baletach w trakcie zlotu ehhehZamieszczone przez bitek-bitek
Bogdan ...one kosztują 400 POLSKICH ZŁOTYCH- może lepiej tunel w skórze ?
Pewność na każdym kilometrze ...
Ja lecę z problemami po kolei jak już podejmę decyzję o montażu to będę myślał dalej jak to wyrzeźbić :)Zamieszczone przez sylwekk
Pierwszym z problemów będzie mała przeróbka wlotów powietrza (kratek) drugim problemem kable ale to już pikuś jak sobie nie poradzę to przygotuję tylko zderzak pod montaż a sam układ podłączy elektryk i spokój.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalazłem jeszcze konkurencję z najwyższej półki:
http://www.allegro.pl/item867600079_...ledayline.html
Z tego co widzę Hella robi także przydymiane wnętrze a więc jeszcze lepiej bo gdy będą wyłączone nie będzie ich praktycznie widać tak jak i halogenów w naszym aucie które w ogóle się nie rzucają w oczy.
Druga rzecz która już mi się tak nie podoba to po włączeniu świateł mijania diody przygasają i świecą dużo słabiej, na takiej samej zasadzie jak ringi w nowych BMW
Jaki tunel? :) ... i za 400zł będzie już problem dostać :)Zamieszczone przez sennapowieka
ejjj ja Cię tak nie cisnąłem ;D ;)Zamieszczone przez bitek-bitek
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
ejjj ja Cię tak nie cisnąłem ;D ;)[/quote]Zamieszczone przez bitek-bitek
Nie cisne ale po prostu uważam że e38 ma pozostać e38 a nie choineczką świąteczną :-)
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
ooo, ciekawy temat :P
Ostatnio ustrzeliłem zdjęcie które może coś pomóc...
:hah:
coboss, nie rób tego ;)
Nie czepiam sie :) Naprawde, ani troche. Chciałem tylko pomóc.Zamieszczone przez gierobiala
Musisz zobaczyc roznice w Twoim pierwszym przypuszczeniu i cytacie. Z cytatem moge sie zgodzic - moza tak to rozwiazac, bo rzeczywiscie jak WYŁACZYSZ silnik to napiecie w instalacji jest napieciem akumulatora i wynosi powiedzmy 12,5-13V. Właczasz silnik, napiecie w instalacji rosnie co najmniej do 13,5-14V i moduł włacza swiatała. Natomiast nie moze to byc rozwiazane w ten sposob, ze (cytuje Twoją wypowiedz) :
"Jeżeli alternator ładuje na wyłączonych światłach powiedzmy 14V to ustrojstwo się zapala,a jak włączysz światła i ładowanie spadnie powiedzmy do 13.5V to ustrojstwo się wyłącza"
... bo napiecie ładowania nie moze, a raczej nie powinno spasc po samym tylko właczeniu swiateł do tak niskiej wartosci ( powiedzmy te 13,5V ) aby ów przekaznik zadziałał. Poza tym prawidłowa wartosc napiecia przy jakim nastepuje sprawne i prawidłowe ładowanie akumulatora to ok 14,4V i do takiego napiecia dąży regulator napięcia, niezależnie od poboru prądu.
( cela ma napiecie znamionowe 2,1 - 2,2V x 6 daje 12,6-13,2V napiecia akumulatora. Sprawne ładowanie ogniwa nastepuje gdy roznica potencjałów wynosi 0,2V co daje napiecie 2,3V na cele ... czyli x6 daje 14,4V) To tak przy okazji... sorki :)
;D Obiecuję ;)Zamieszczone przez djB_M_W
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Obiło mi się kiedyś o uszy że w jakiś tam sposób da się pogodzić włączaniei wyłączanie dziennych bez przycisku to napisałem co pamiętam i tak szczerze to nie zagłębiałem się w to bo obchodzi mnie to tyle co przysłowiowy tamtoroczny śnieg.Zamieszczone przez Tomar
Napisałem że podałem wartości przykładowe bo nie wiem o ile spada prąd po włączeniu świateł a o ile wzrasta przy piardnięciu po fasolówce...Jakbym napisał tam 100V to pewnie byś mnie uświadamiał że takiego akumulatora nie ma i światła by się spaliły.. :hah:Zamieszczone przez Tomar
MOD: gierobiala, spokojnie..... Jak nie jesteś orientujesz się w sprawach elektryki to czytaj, ucz się i wyciągaj wnioski.
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał chłop gdy rzucił młotkiem w kota a trafił w teściową
to e 38 z wro co ma to cos na halohenach to taxiarz. ma to nadal. moim zdaniem wiocha. jak chcesz te dzienne swiatla to moga sluzyc za to chyba ringi. nie wiem czy tak sie da, ale w autach dla ludzu, jest cos takiego jak +12 v po stacyjce, czyli jak sie przekreca kluczyk jest napiecie. podlaczasz do tego ringi i masz juz dzienne swiatla. postoje masz normalnie jak cie palkarnia zatrzymuje :) moze troche glupie, ale jakies rozwiazanie jest
codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P