Jak dla mnie sprawa M-pakietowej kiery wygląda tak:

wielki + za średnicę względem standardowej, które jest deko za duża

- za ten (jak dla mnie) beznadziejnie ukształtowany, wypukły środek z poduszką, który wygląda nienaturalnie

- za brak podgrzewania; ktoś może sobie pomyśleć, że wydziwiam, ale miałem grzaną i jest to rewelacyjna opcja w której jestem bezgranicznie i ślepo zakochany

Reasumując, pozostanę zwolennikiem standardowej, czteroramiennej, nieco za dużej kierownicy, w wersji z grzaniem i drewnem. W 7er jestem zwolennikiem luksusu i taka właśnie kierownica mi do niej pasuje. A ta co wysłał Livre idealna była by moim zdaniem np do e39 540. Fajna, gruba, mięsista, na pewno świetnie leży w rękach, ale pozostaje moje ukochane drewno i grzałka. Nie miałem jej nigdy w rękach, ale wydaje mi się być idealnym połączeniem komfortu i sportu