Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: [ elektryka] 3 problemy....+ na koniec dym

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    bezpiecznikow nie wyprowaj,zdejmnij pokrywe od bezpiecznikow, od razu wpadna ci sterowniki w oko. Po kolei je wyciagnij i obwachaj.

    Problem jest taki, ze jesli odplyw wody pod bezpiecznikami/sterownikami jest zapchany, to zbiera sie tam woda i juz po jakims czasie plywaja w niej przekazniki wycieraczek. Odplyw musi byc drozny. Na pokrywie bezpiecznikow/sterownikow znajduje sie taki gumowy odplyw/uszczelka. Nalezy ja sciagnac i porzadnie wyczyscic (na pokrywie rowniez). Nalozyc delikatnie butapremu i znowu nalozyc te uszczelke na pokrywe.

    No wlasnie, jak 7ka pisze - jeszcze uszczelka podszybia, znana choroba.
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    ok nałąduje tylko akumulator wjezdzam do garazu i ide działac z nia.
    ...ther's no better way to flyy...

  3. #3
    7ka
    Gość
    Greg dobrze mowi... w 730d zebrala mi sie woda do tego zbiornika z kompami i szlak trafil sterownik od wycieraczek

    w 740i byc moze przez sparciale podszybie dostala sie woda do miejsca i do sterownikow.. niestety mi padl DME (mam nadzieje ze tylko to) prawdopodobnie wilgoc spowodowala rdzewienie stykow.

    to miejsce powinno byc w szczegolny sposob zabezpieczone przed wilgocia itp.. lepiej sprawdzic czy juz tam nie ma wody... potem nasmarowac i zasilikonowac itp.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    przyczyna dymu znaleziona :) . Doszło do zwarcia 2 przewodów, które szły pod szyba, prawdopodobnie od jej podgrzewania, dostała sie tam woda poprzez sparciałą uszczelkę. odłączyłem je całkiem i od razu akumulator mi zaczął 3mac :) , a dymku ani śladu.. dzięki chłopaki za zaangażowanie w mój problem :) . Jedna bolączka została rozwiązana :)
    ...ther's no better way to flyy...

  5. #5
    Dobrze że problem rozwiązany. Ale wymień sobie to podszybie. Koszt w ASO ok 130-140zł + kilka spinek mocujących za 10zł, bo lubią się łamać przy demontażu. Zrobisz to sam w 15 minut. A będziesz miał spokój na kilka lat. Bo jak zaleje skrzynkę z bezpiecznikami i modułami to zrobi się dość kosztowny problem.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    a trzeba ściągac ramiona wycieraczek??
    ...ther's no better way to flyy...

  7. #7
    Vip Vip Awatar ArekLand
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    747
    BMW
    E38 2.8i "Zender"
    Skąd
    Leszno
    Tak i takiego dużego Troxa trzeba mieć do tego. W moim przypadku szukałem go po mechanikach i był problem

  8. #8
    Tak,trzeba sciągnąć wycieraczki, nie ma innej opcji ;)

  9. #9
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez Jey
    wymień sobie to podszybie. Koszt w ASO ok 130-140zł
    koszt podszybia 201zł, dopierutko co odebrałem z serwisu :)

  10. #10
    W Krakowie 191,60 + spinki 7,50
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •