Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: E38, 4.4 + LPG

  1. #11
    Nie czepiacie się trochę wyposażenia? Xenon, pdc, skóra, fikołki komforty z pompowaniem i grzaniem, szyber, webasto (?), brakuje tylko navi. A co do spalania, to rozbieżności mogą być duże, w zależności w jakim mieście się jeździ. Kraków czy Warszawa w codziennej eksploatacji to wynik rzędu 18-21l dla czterolitrówki, mniejsze miasta to automatycznie nawet 3-4 litry mniej. Ze stylem jazdy też różnie bywa. Bo często ekonomiczniej jest pokręcić silnik wyżej pierwsze 2-3 biegi i potem "pyrkać" gazem, niż zmieniać "emerycko" przy 2 tyś. Ale jeśli nie potrzebujesz ścigacza to szukał śmiało 2.8. Dobre spalanie, tani serwis (silnika), bo reszta taka sama jak w pozostałych E38, osiągi wystarczające. Znalezienie wersji z klimatronikiem i grzaniem tyłka nie stanowi problemu, bo to ma prawie każda, tak jak skórę. Przydatne są takie dodatki jak pdc, bo to jednak spore auto, xenon czy nawigacja. Problemem będzie wyszukanie zadbanego egzemplarza, ale chcieć to móc :) No i zawsze możesz liczyć na naszą pomoc i opinie n/t rozważanych egzemplarzy.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    12
    Troche poczytałem tematy na forum i już mniej-wiecej mam zarys co do jednostki napędowej w e38. A więc w grę nie wchodzi inny niż 2.8. :).

    Ale zima to kiepski okres na sprzedaż auta... A jak nie sprzedam obecnego to nie mam co myśleć o następnym :P

    A jakie opinie są o silniku 3.0 V8?

  3. #13
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez Jordi
    A więc w grę nie wchodzi inny niż 2.8. :) .
    Dobry wybór :D
    Gra muzyka

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Podepnę się pod temat, bo nosze się z zamiarem sprzedaży mojej buni i chciałbym kupić 4,4 :medit: jednak 2,8 w końcu przestało mi wystarczać . A tą już oglądałem na @ i teraz czekam na opinie :D
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  5. #15
    2.8 to bardzo dobry wybór, choć oczywiście każdy chwali swoje :)
    Cytat Zamieszczone przez Jordi
    A jakie opinie są o silniku 3.0 V8?
    Różne... ;) Jeśli się zastanawiasz między 2.8 a 3.0 to moim zdaniem więcej plusów ma 2.8. Chyba że jesteś jakoś specjalnie napalony na V8. Jednak poza dźwiękiem V8 (jeśli komuś na nim zależy) to 3.0 niczym nie przewyższa 2.8 :)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  6. #16
    Cytat Zamieszczone przez Damias
    ...Jednak poza dźwiękiem V8 (jeśli komuś na nim zależy) to 3.0 niczym nie przewyższa 2.8 :)
    Dokładnie tak.

    W niczym nie jest lepsze. Poczynając od łatwiejszego rozruchu R6 tańszych części, łatwiejszych diagnoz i napraw po spalanie :/

    Inna sprawa to większe V-ki, ale pytasz o 3.0. Pomijam koniecznośc sprawdzania pompy oleju a z tym bywa różnie a niemal wszystkie M60 chwieja się na wolnych obrotach. 3.0 jest po prostu słabe

    w 2.8 dochodzi vanos który nie sprawia kłopotów a pomaga a jazda jest całkiem przyjemna. często mam okazję jechać 2.8 i sam jestem zaskoczony dynamiką w mieście. Ospałe nie jest

    Jeszcze z innej strony:

    Dlaczego BMW zarzuciło silnik M60B30? M60B40 wyewoluowało na M62B44 pojawiło się również 3.5 M62, a w zamian 3.0 V8 poszło właśnie 2.8 M52.

    Mam nadzieję że nieco rozjaśniłem sprawę ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    12
    Co do 3l pytam bo to troche nie typowy silnik. Mala pojemność jak do układu V8... Ale to tylko moje zdanie :P...


    Dla mnie liczy się stan a nie wyposażenie :P.

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Ładnie samochód wygląda - warto obejrzec na zywo

    A z wyposażenia to raczej niewiele widzę :/

    I nie oszukujmy się 4.4 pali więcej niż 2.8 a paliwo to główny koszt. I 4.4 naprawdę cięzko nie "przycisnąć" a wówczas consumption idzie w górę ;)

    Jedź kolego i oglądaj :)

    Powodzenia życzę

    4,4 pali więcej ale potrafi być oszczędne tylko że niestety tak jak sylwek powiedziałes, " cięzko nie przycisnąc"
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  9. #19
    Vip Vip Awatar wisior
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    1,296
    BMW
    BMW E61 525ia
    Skąd
    Gdańsk
    Cytat Zamieszczone przez Jordi
    Troche poczytałem tematy na forum i już mniej-wiecej mam zarys co do jednostki napędowej w e38. A więc w grę nie wchodzi inny niż 2.8. :).

    Ale zima to kiepski okres na sprzedaż auta... A jak nie sprzedam obecnego to nie mam co myśleć o następnym :P

    A jakie opinie są o silniku 3.0 V8?
    pierwsza moja e38 była z silnikiem 3.0 v8 , jak dobrze trafisz to będziesz zadowolony , ja nie nażekałem na nią , teraz mam 2.8 nie licząc dzwięku silnika v8 różnica jest jak dla mnie niewielka , przy noramlnej jezdzie 2.8 mniej pali i ogólnie jest tańszy w utrzymaniu jak już coś nawali , dziś wiem że mojego 2.8 nie zamienił bym na żaden inny silnik .....

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    71
    XXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Mam nadzieje ze jest bez gazu.
    RobRoy

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •