ok, tylko jeżdżąc 740 (e38 dziadka 94r) mimo iż tam był starszy 4 biegowy automat to zmiana biegów wydawała sie zdeeecydowanie normalniejsza...

Szału dostaje jak jade przez parking 18-20kmh i auto jedzie na jedynce... Uczucie takie samo jakbym jechał manualem na jedynce i zwlekał ze zmianą na 2... nieprzyjemne uczucie...


Aha i to samo jak skrecam na skrzyżowaniu, są takie warunki że zwalniam do 20kmh, a on mi jedynke wrzuca :x :?
tzn, wrzuca jedynke przy wyjsciu z zakretu, mimo iz tez bardzo delikatnie z dodawaniem gazu sie obchodziłem... Szału można dostać ; /


Cytat Zamieszczone przez Vaniol
ale jechać na 4 biegu 45km/h ? Druga sprawa to że jazda na ~2000obr jest chyba normalna ? Z tego co pamiętam jeżdżąc manualem to na obrotach poniżej 1500 auto się "męczy"
ok może przesadziłem że 45kmh, ale utrzymując prędkość na 3 50-55kmh powinien odrazu dać wyższy bieg jeżeli auto nie przyspiesza tylko jedzie jednostajnie przez kilka sekund... :?



zauważyłem że pare razy ruszał z 2... ale niema to znaczenia z lekkością jak naciskałem gaz ;( Nie wiem o co chodzi...


Ogólnie by mi to zwisało kiedy se biegi zminia, ale spalanie 16 / 100km a 18 / 100km to jedna spora różnica...

a nie po to kupiłem automata żeby samemu zmieniać biegi