Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 88

Wątek: [ pozostale] Chcę kupić e38 740d...

  1. #61
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez ROBERTO
    Cytat Zamieszczone przez Wiktor
    p.s. jak jechaliśmy do Sulejowa były takie ceny gazu i ON że moją 750i na gazie wychodziło taniej niż 740d ROBERTO :D

    Na trasie 750 w gazie sumarycznie wychodzi tańsza ale.... to tylko trasa.... W podpisie mam spalanie 740d, kazdy może wejść i prześledzić. Jest to srednia z dobrych kilku miesięcy i tu myślę ze 750 w gazie jest troszkę droższa.
    Wiadomo - każdy chwali to co ma :) Z tego co pamiętam ostatnio miałeś spalanie w mieście w granicach 14-15 litrów. Przy moich 25 gazu i tak 750 wychodzi taniej ;) Ale i tak najważniejsze jest to, że jak ktoś kupi tak zadbaną sztukę jak Twoja to jakiego silnika by nie miał nie będzie narzekał :)
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  2. #62
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Temat.................. rzeka !! Ile ludzi tyle opinii albo i 2 razy więcej. Dajcie chłopakowi czarno na białym + i - bo mu mętlik z głowy robicie.

    Przejedź się dobrym 740i i dobrym 740d i dla porównania 750i. Policz na sucho koszty w razie awarii jak coś ci walnie.

    Dla przykładu remont silnika 4,4 na vanosie - z mojego nieskromnego doświadczenia . gdzie wymieniasz prawie wszystko z regeneracją alusilu włącznie to ok 8 kPL +- zależy od mechanika i od dojścia do częśći i mechanika.

    Policz ile kosztują tarcze i klocki hamulcowe z tego co wiem 740d ma większe tarcze a co za tym idzie są droższe ( takie jak w 750 ). Nie wiem co Ci jeszcze napisać po prostu zrób sobie taką kalkulację ....
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  3. #63
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Słowik
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Oczywiscie że tak. jednak awaria turbo jest kłopotliwe w trasie a ja właśnie w trasie uzywam E38 i taka przygoda z rodziną raczej nie należy do miłych.
    Sylwek, a benzyna nie może stanąć w trasie...?
    Najlepszy przykład Krzyśka 7-ki, super zadbane auto, a jednak nawaliło... ;)


    Dokladnie

    wszystko niestety stac sie moze bez wzgledu na silnik

  4. #64
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Mi też kiedyś w E39 4.4 nawaliła pompa paliwa i auto w trasie sobie zdechło ni z tego ni z owego... Co do brania pod uwage remontu silnika to chyba nie to forum, rozumie jakbyśmy mówili o golfie 1 czy 2 ale nie o bmw ! Głowne remonty silnika w E38 to raczej nic częstego...

  5. #65
    Banned
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez positiv
    Wracając do tematu jeśli gaz w v8 i v12 działa rewelacyjnie (oczywiście jeśli jest dobrze założony)
    V12 i gaz = duży kłopot. Zaczynając od montażu - bo nie ma instalacji która by do v12 pasowała i trzeba zakładać dwie, i rzeźbić z niczego. Gdzie koszt dwóch dobrych instalacji to minimum 10k. Po późniejszy serwis i kończąc na astronomicznym spalaniu, które nie pozwoli aby taka modyfikacja kiedykolwiek się zwróciła.

    V8 i gaz = ok ale tylko dobry. Pojedynczy wtrysk nigdzie nie będzie działał dobrze. Sekwencja IV generacji to podstawa i problemu nie ma.

    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    Niezbyt podoba mi sie porównanie 7er lpg do poldka i kozaczenia - bo każdy chce mieć a zarobki są takie a nie inne. Nie lubie gazu szczególnie w takich autach bo uważam że sprawiają kłopot a nie że są czymś przypałowym. Ale jak ktoś chce benzyne porównywać z dieslem to niech nie miesza w to gazu bo wtedy trzeba by raczej pogadać o opale..
    A słyszałeś kiedyś o rajdach na 1/4, drifcie itp hamerykańskich zabawach? Bardzo często tego typu auta jeżdżą w gazie, a pompa paliwa nie rzadko, jako pierwsza idzie do kosza. Dlaczego? Otóż jest teoria, która mówi, że na gazie jesteś w stanie znacznie bardziej podkręcić auto.

  6. #66
    Odnoszę wrażenie, że temat chyba został wyczerpany.... Aldik, ginspirations, w Waszych ostatnich postach nawet "na sztukę" nie pojawiła się wzmianka o tytułowym modelu. Proszę pisać na temat.

  7. #67
    Banned
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Odnoszę wrażenie, że temat chyba został wyczerpany.... Aldik, ginspirations, w Waszych ostatnich postach nawet "na sztukę" nie pojawiła się wzmianka o tytułowym modelu. Proszę pisać na temat.
    W ostatniej wiadomości, odniosłem się w dużej mierze, do odpowiedzi na pytanie zadane przez głównego zainteresowanego. Chyba nie ma w tym nic złego, że odpowiadamy koledze na pytanie?

    MOD: Forum służy temu, aby zadając pytanie otrzymać odpowiedź. Ale reguły przewidują, że w temacie o 740D piszemy o 740D (względnie lekki OT biorący pod uwagę porównanie z innym modelem. Mam nadzieję, że to jasne.

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    On sie pytal gdzie sie uzywa lpg? Poza tym te twoje teorie o drifcie i 1/4 to bzdury, to ze trafi sie jakis rodzynek na gaz to nie znaczy ze juz jest lepszy. Na zbiorniku zrobilem 1150 km i mialem do dyspozycji caly bagaznik i kolo zapasowe. :P Bo nie rozumiem po co kupowac bmw 7 jak chce sie oszczedzac. To przeciwienstwa :/

  9. #69
    Banned
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez blitz
    Bo nie rozumiem po co kupowac bmw 7 jak chce sie oszczedzac. To przeciwienstwa :/
    To po co kupiłeś ropniaka? Sam sobie kolego zaprzeczasz.

  10. #70
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    216
    BMW
    740d
    Skąd
    ddz
    Vice versa w takim razie zaloz gaz i wykrecaj swoje 4,4 tylko uwazaj zeby Ci sie zawory nie popalily :hah: . Kupilem diesla bo mi sie wygodniej jezdzilo to raz, dwa zaplacilem za niego wiecej niz za benzyne, trzy ktos pisal ze jest drozszy w utrzymaniu wiec jakos bylo mnie stac mimo to :P

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •