Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Wątek: [e38] Serdecznie witam wszystkich fanów marki....

  1. #21
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    (sory że tu o tym piszę ale nie wiedziałem gdzie to wkleić pomyślę jeszcze nad tym i później przeniosę ten temat gdzieś... a chciałem się podzielić na gorąco informacjami)
    ;) Dziś miałem fajną akcję na serwisie BMW w Katowicach. Pojechałem po nowe wycieraczki i koncentrat płynu (tu powiem że jest jeden na cały rok do -25 stopni i nie jest to jakaś kosmiczna cena bo za 1 litr ok. 20 złotych - tyle wchodzi do tego małego zbiorniczka do mycia intensywnego) no i oczywioście zdiagnozować co jest z moim PDC bo nie działa. Skierowano mnie do pana od serwisu i po krótkich ustaleniach doszedł do wniosku że trzeba się umówić bo: samo zdiagnozowanie problemu może zająć do 2 godzin ponieważ samo odczytanie błędu z komputera nic nie daje trzeba wymontować i ręcznie sprawdzić (cokolwiek to znaczy) . Mówię ok, a ile samo zdiagnozowanie problemu w takim razie może kosztować - tu się pan zastanowił chwilkę i powiedział że ok. 400 zł brutto i dopiero wtedy można doliczyć ewentualne koszty związane z częściami np. czujnik 264 zł sztuka (chyba brutto tu się nie dopytałem... kurde). Czyli wnioskując optymistycznym wariantem za ok. 700zł można uruchomic system hmmm. chyba jednak pomyślę nad innym rozwiązaniem niestety. Troszkę to dużo jak za taką pierdołę (samo podpięcie do kompa liczą chyba ze 130 zeta netto , a roboczogodzina wychodzi chyba ze 120 zł). W niemczech jak pamiętam podłączenie 37 euro na serwisie bmw pytałem, więc podobnie a może nawet taniej ale to na ich warunki nie tragedia.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    273
    BMW
    brak
    Skąd
    niemcy
    Witam,ja niewiem jak jest gdzies indziej ale tam gdzie ja swoja Slicznotke serwisuje tam za podlaczenie i zdjagnozowanie niekasuja mnie nic jedynie za naprawy.

  3. #23
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Cytat Zamieszczone przez maciek777
    Witam,ja niewiem jak jest gdzies indziej ale tam gdzie ja swoja Slicznotke serwisuje tam za podlaczenie i zdjagnozowanie niekasuja mnie nic jedynie za naprawy.
    No właśnie ale może dlatego że jestes stałym klientem ja byłem tam pierwszy raz odkąd zmieniło się tam kilka osób i już nikogo nie znałem no ale trudno ja mam kilku speców lepszych od serwisu autoryzowanego (na którym się wychowali ;) i poszli na swoje - ceny bez porównania konkurencyjniejsze) jutro daję do nich na wymianę tulei z tyłu i łaczników stabilizatora z przodu co do pdc to już się umówiłem z gościem w Katowicach poleconym przez forumowicza i zobaczymy co z tego wyjdzie... pozdro

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    273
    BMW
    brak
    Skąd
    niemcy
    a co z navi zalozyles??

  5. #25
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    mam mk2 ale jutro chłopaki (ci którzy mi serwisuja autka) mają mieć mk3 i monitor 16:9 wiec jeżeli ze mnie nie zedrą sprawdzę jak to działa i dam znać oczywiście :D

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    273
    BMW
    brak
    Skąd
    niemcy
    ijak z Navi?

  7. #27
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Cytat Zamieszczone przez maciek777
    ijak z Navi?
    No jest cały kpl. mk3 z 16:9 za 5000 wszystko podobno tuner tv anteny i kable ja szukam dalej jak już to mk4... ;)

    Dziś wsadziłem ledy na postojowe (sorki za jakość ale to z komurkowca strzelone foto :D )

  8. #28
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    KIERUNKI AMERYKAŃSKA WERSJA - Dziś miałem więcej czasu więc dokładnie wszystko przetestowałem i mogę opisać co się jak zachowuje :D
    Po wyjęciu żarówek z postojówek z przodu zrobił się ciekawy bajer, a mianowicie kierunkowskazy przednie przeszły w tryb amerykański w zasadzie świecą jak żarówka dwuwłuknowa (jeszcze nie sprawdziłem co jest w środku ale w końcu i tam się dokopię...) później wsadziłem ledy w miejsce postojówek (na kompie jest błąd oczywiście był zaraz po wyjęciu żarówki - ledy w zasadzie nic tu nie wnoszą) Ale zachowanie modułu jest przyznajcie ciekawe więc dochodzę do wniosku że wystarczy gdzieś zmienić jakieś ustawienie żeby nie pokazywało tego jako błąd, co daje bez dorabiania kabelków i żaróweczek super efekt. Dodam że kiewrunkowskazy funkcjonują normalnie tzn. żarówka po włączeniu migacza świeci wyraźnie jaśniej .
    Po włączeniu świateł mijania niestety kierunki gasną (i wszystko wraca do standardu europejskiego) ale cała impreza bardzo mnie zaintrygowała. Jak będzie coś nowego to dopiszę pozdro.

  9. #29
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Wczoraj moja "beti" pojechała do gazowania. Troszkę zeszło zanim podjąłem decyzję co i gdzie założyć bo trochę tych polecanych warsztatów jest i troszkę ich odwiedziłem (powiem że 45 km od Gliwic dopiero coś rozsądnego znalazłem) ale dopiero po jakichś 10 - 15 tys. bedzie można coś więcej powiedzieć - no zobaczymy. Dam znać i zrobię kilka fotek fonem jak sprawa na miejscu wygląda i jak bedzie wyglądała sprawa montażu. Nie chcę chwalić nic narazie więc poczekam do piątku z relacją i postaram się dość dokładnie opisać co i jak. Jak się wszystko uda może już na zlocik podjadę do Wrocka na gaziku ale mam jeszcze kilka niewiadomych co do mojej pracy więc jeszcze nic pewnego ;) .

  10. #30
    Vip Vip Awatar Pablo_gl
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,602
    BMW
    E65 740d, E38 740i
    Skąd
    Gliwice
    Tydzień temu zagazowałem swoją „beti” troszkę testowałem... 2 warianty :
    Pierwszy polecany przez większość na jednym reduktorze (wybrałem BRC, zasilanie 8mm) nie byłem zadowolony co potwierdziło tylko zdanie gazownika... No cóż trzeba popróbować (jak jest możliwość ;) )... W efekcie mam dwa reduktory Zavoli (zasilanie 2x6mm) i chodzi bajeczka zrobiłem dopiero 300km i nie mam jeszcze wszystkich dokumentów z homologacji, więc dokładnie tego nie opiszę ale jak dostane papiery porobię fotki i opisy co i jak działa.
    Generalnie inastalka bardzo płynnie przechodzi z zasilania benzyną na gaz przełączając pojedynczo cylindry stronami na przemian tak, że niema "efektu dziury" czy szarpania. Bez zanaczenia jest też czy przyspieszasz czy zwalniasz… Jest to kompletnie nieodczuwalne jedynie po wskaźniku można powiedzieć, czym aktualnie zasilane jest autko przez święta zrobię więcej kilometrów i będę mógł więcej opisać tego „składaka” bo tak trzeba nazwać tę instalkę. Wtedy powiem też coś o spalaniu i całej reszcie…

    I na koniec pragnę złożyć całej rodzince forumowej:
    [shadow=red:334e6e5b17]Bardzo gorące i serdeczne życzenia wesołych i spokojnych Świąt w rodzinnym gronie oraz dołożyć jeszcze: aby każdy czerpał jedynie przyjemność z jazdy swoim autkiem…
    Pablo[/shadow:334e6e5b17]
    Dreams from Dreams - 7er...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •