Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 87

Wątek: [ elektronika] PROGRAMOWANIE KLUCZYKA /zle wlozone baterie p

  1. #71
    Vip Vip Awatar Johnny_Bravo
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    753
    BMW
    750i
    Skąd
    Poznań
    dla potomnych przypomnę:


    "INICJALIZACJA PILOTA.

    Po wymianie baterii pilot zdalnej obsługi wymaga inicjalizacji (zbędne jeżeli wymiana baterii nie trwała dłużej niż jedna minute i jeżeli nie został wtedy naciśnięty żaden przycisk). Obowiązuje to także przed użyciem nowego nadajnika (np. gdy poprzedni miał usterkę).:

    1. Wsiąść i zamknąć drzwi kierowcy.
    2. Kluczyk zapłonu obrócić w zamku kierownicy na chwile (max. 5 sek.) w położenie 1 i z powrotem ustawić na 0.
    3. Przycisk 1 pilota (otwieranie drzwi) nacisnąć i przytrzymać. Przycisk 2 (zamykanie) nacisnąć krotko trzykrotnie raz za razem w ciagu 10 sek. nie puszczając przy tym przycisku 1.
    4. Puścić przycisk 1.
    5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglując i natychmiast odryglowując, ze inicjalizacja pilota jest skuteczna.

    W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić inicjalizacje pilota.

    Jeżeli posiadasz jeszcze dalsze klucze z pilotem (łącznie do 4), trzeba je także inicjalizowac, każdy w ciągu 30sek. po poprzednim.
    Nie wolno jednak przy tym poruszać zamka kierownicy".

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    258
    BMW
    E34,E60,E92 :)
    Skąd
    RZ/DW
    Po wymianie baterii pilot zdalnej obsługi wymaga inicjalizacji (zbędne jeżeli wymiana baterii nie trwała dłużej niż jedna minute i jeżeli nie został wtedy naciśnięty żaden przycisk).
    Potwierdzam, wczoraj wymieniłem bateryjki w kluczykach - w jednym zajęło to 30 sec, drugi zostawiłem na 1 h..oba bez wciskania jakiegokolwiek guzika. Wszystkie funkcje zadziałały, od razu bez kodowania :]
    E12 525 79' było....
    E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
    E39 540i manual 96' było...

    E60 530iA 03'

    ...E34 S38B38 :)
    ...E92 S65B40 :)

  3. #73
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    129
    BMW
    BMW E38 735i
    Skąd
    Mazury
    Witam kupilem drugi kluczyk przelozylem bebechy i silnik niechcial mi odpalic myslalem ze imobilajzer jest w tych plastikach a nie w tych bebechach czy jak mam to zrobic

    Macie jakies pomysly

  4. #74
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Odkopię stary temat.
    Po tym jak siadł mi akumulatorek w ostatnim kluczyku postanowiłem zamówić nowe.
    Prze lutowałem je w kluczykach i niestety klapa.
    Jeden z nich udało mi się w końcu zakodować (2 browarki czasu to trwało) a drugiego wcale.
    Dodam, że oba kluczyki pojeździły po ok 2h w aucie.
    Kluczyk, który przypisałem działa jak chce, częściej nie działa jak działa, drugi nadal jest martwy.
    Może ktoś zna lepiej sposób ładowania tych akumulatorków, ładują się one tylko podczas jazdy czy gdy w ogóle kluczyk jest w stacyjce (pozycja 0).
    Nie wiem, czy coś źle zrobiłem, czy akumulatorki są trefne a może nie ładuje mi stacyjka (jak to w ogóle sprawdzić?!?).
    W moim E38 po lifcie nigdy nie wyskoczył mi komunikat o złym stanie baterii itd.
    Akumulatorki jakie zamontowałem to Panasonic VL2020-VCN względnie mam jeszcze jedną sztukę VL2020/HFN aby podejść do wymiany jeszcze raz.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 12-12-2012 o 14:07
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  5. #75
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jokerow750
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    452
    BMW
    E38 750i, 750iL
    Skąd
    Katowice
    Ja również odgrzebię temat. Ostatnio przestał działać już drugi klucz, w zasadzie pilot i nie można zdalnie otworzyć ani zamknąć auta. Kluczykiem się da otworzyć, alarm się rozbraja i z odpaleniem nie ma problemu. Przejrzałem temat i wnioskuję że jedyne wyjście to nowy klucz z serwisu?? Klucz plastikowy, po FL rok 2000

  6. #76
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    42
    BMW
    740
    Skąd
    śląsk
    Podepnę sie i ja pod temat kluczyka.
    Przestało mi działać zamykanie z pilota, otwieranie i klapa bagażnika działa. Rozebrałem kluczyk, przeczyściłem i dalej nic.
    Kluczyk przedliftowy z 3 przyciskami.
    Czy wymiana pilota pomoże? Programuje się go jak nowy kluczyk?

  7. #77
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    a może wystarczy wymienić baterię?
    a jak nie bateria to kup pilota przełóż i zaprogramuj, czasami bywa trudno i za którymś razem z kolei się udaje

  8. #78
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    42
    BMW
    740
    Skąd
    śląsk
    Wydaje mi się ze jakby to była bateria to nie chciałby kluczyk otwierać samochodu ani otwierać klapy. Po naciśnięciu guzika zamykania dioda nie miga...

  9. #79
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    to być może elektronika, właśnie na jakimś forum reklamuje się jeden gość co naprawia kluczyki jak nie dają znaku życia, więc sądzę że można by się mu bliżej przyglądnąć, może któryś lut trzeba poprawić? A jak nie zadziała to kupisz nowy środek

  10. #80
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    42
    BMW
    740
    Skąd
    śląsk
    Więc zacząłem od baterii, przerzuciłem z innego pilota i kluczyk ożył. Mam tylko jeszcze luźną tę folię na pilocie i nie wiem czym ją przymocować do pilota.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •