Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 49

Wątek: Co się dzieje z ABS-em ????

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Maniekk
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    141
    BMW
    e38 740 i
    Skąd
    Zielonka WWL

    Co się dzieje z ABS-em ????

    Witam, nie wiem co się dzieje ostatnio z moją 7?
    Objawy :zapaliła się kontrolka ABS-u i trakcji,po chwili przestał działać licznik i ekonomizer.Po godzinnym postoju przy odpaleniu wszystko było OK.Ale po przejechaniu kilkuset metrów to samo(abs,trakcja,ekonomizer i licznik-padł)
    Pojechałem do kolegi na komp i pokazał błąd tylnego lewego i prawego czujnika.Ale po skasowaniu tych błędów wszystko wróciło do normy.Ale po 3 dniach znowu to samo !!!!
    I teraz pytanie do fachowców:Czy jeśli komp pokazuje błąd to jest to samo co uszkodzenie czujnika?Dlaczego po skasowaniu błędu przez jakiś czas wszystko było ok?
    Czytałem posty o uszkodzonym module ABS-u ale nie mam pewności czy to akurat to . Czy komp powinien pokazać awarię modułu ??
    I tak na koniec , po odpaleniu autka wszystko jest oki.Ale po przejechaniu 200-300 metrów kontrolki znowu się zapalają .
    POMOCY !!
    Autem na co dzień jeżdzi żona min.z dzieckiem do szkoły no i strasznie mnie pogania żebym coś z tym zrobił!!
    POMOCY !!_________________
    B ędziesz
    M ógł
    W yprzedzać

  2. #2
    Wymień sobie przede wszystkim czujnik ABS w kole LT.

    On odpowiada za wskazania na desce i nie dziwne że powariowało. PT zawsze zdążysz wymienić. To podstawa. A czy sterownik czy cos innego to wyjdzie później. Sprawne czujniki to pierwszy krok

    Powodzenia
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #3
    Banned
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Skąd
    Warszawa
    ...i sprawdź czy linka od przepustnicy kontroli trakcji nie puściła/nie poluzowała się/nie zacięła. Silniczek jest od frontu, za chłodnicą po prawej.

    U mnie ostatnio było podobnie, ale z zegarami nic się nie działo.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    120
    BMW
    740iA
    Skąd
    Płock-Drobin
    a moze pekł ci pierscien abs na przegubie i dlatego głupieje po 200-300 metrach

  5. #5
    Cytat Zamieszczone przez tobiasz
    a moze pekł ci pierscien abs na przegubie i dlatego głupieje po 200-300 metrach
    Niestety, ale nie ma z tyłu pierścienia na przegubie w E38

    Prosze nie pisać bezmyślnie

    Koło foniczne (ów pierścień) jest w łożysku koła
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Cychol
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    751
    BMW
    R 1200 RT
    Skąd
    się biorą dzieci?
    też zacząłbym od wymiany czujnika, szczególnie przy takich objawach, pewnie błąd się pokazuje po pierwszych dwóch trzech naciśnięciach pedału hamulca...

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Maniekk
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    141
    BMW
    e38 740 i
    Skąd
    Zielonka WWL
    Oki.To zacznę od wymiany czujnika tylko teraz mam pytanie:czy musi to być oryginał kupiony w ASO czy można się ratować jakimś tańszym zamiennikiem ?Czy może też ori ale kupiony np. w inter carsie ?
    B ędziesz
    M ógł
    W yprzedzać

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Maniekk
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    141
    BMW
    e38 740 i
    Skąd
    Zielonka WWL
    Cytat Zamieszczone przez ginspirations
    ...i sprawdź czy linka od przepustnicy kontroli trakcji nie puściła/nie poluzowała się/nie zacięła. Silniczek jest od frontu, za chłodnicą po prawej.

    Sprawdziłem tą linkę i jest lużna nawet trochę za lużna.A taki plastik który mocuje ją do takiego małego "ucha" też jest lużny,tzn. nie trzyma się sztywno w tym"uchu".
    B ędziesz
    M ógł
    W yprzedzać

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar cutthr0at
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    146
    BMW
    735i 99'
    Skąd
    Bedford

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Maniekk
    Cytat Zamieszczone przez ginspirations
    ...i sprawdź czy linka od przepustnicy kontroli trakcji nie puściła/nie poluzowała się/nie zacięła. Silniczek jest od frontu, za chłodnicą po prawej: http://poradnik.telewizor.eu/elektronika.php

    Sprawdziłem tą linkę i jest lużna nawet trochę za lużna.A taki plastik który mocuje ją do takiego małego "ucha" też jest lużny,tzn. nie trzyma się sztywno w tym"uchu".
    jeśli masz linkę to domyślam się, że masz auto wyprodukowane <09.98 a przypadłość z tymi psującymi się sterownikami dotyczy(ponoć tylko) modeli po face-lifcie i wszystkich aut które używają tego felernego sterownika firmy BOSCH.
    Ostatnio edytowane przez cutthr0at ; 29-07-2015 o 08:13

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Albo sterwnik do regeneracji.
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •