Poka¿ wyniki od 1 do 9 z 9

W±tek: [ zawieszenie] S³aba przyczepnosæ w zakrêtach

  1. #1
    Vip Vip Awatar FuBu
    Do³±czy³
    Jul 2007
    Posty
    1,394
    BMW
    E38 728i Sport Indywidual
    Sk±d
    Jaworzno [PL] / Peterborough [UK]
    Blog
    3

    [ zawieszenie] S³aba przyczepnosæ w zakrêtach

    Panowie, mam ma³y problem, a mianowicie od pewnego czasu w warunkach deszczowych odczuwam s³ab± przyczepnosæ przednich kó³ w trakcie wchodzenia w zakrêt b±d¼ te¿ jazdy po rondzie.

    Takie odczucie jakby ty³ "pcha³" samochód a przód nie trzyma³ toru jazdy.

    Czy mo¿e to byæ zwi±zane z geometri± ? zbie¿nosci± ? a mo¿e amortyzatory ?

    Bie¿nik opon jest dosæ gruby wiêc wykluczam zu¿ycie opon.

    Z góry dziêki za pomoc.

  2. #2
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2007
    Posty
    83
    BMW
    730d
    Sk±d
    Bogatynia
    witam. Ja mia³em podobnie przy je¼dzie po ¶niegu, nawet przy ma³ej prêdko¶æi wchodz±c w zakrêt auto wurzuca³o z toru jazdy. My¶la³em ,¿e oponki mam ok jednak co siê okaza³o nie do koñca bo bie¿nik by³ zdrowy lecz guma by³a ju¿ taka twarda na bie¿niku, ¿e nie posiada³a odpowiedniej przyczepno¶ci na ¶niegu i b³ocie po¶niegowym.
    walczak.tomek

  3. #3
    Marcin - geometria w E38 "rozje¿dza" siê strasznie szybko, ale w warunkach Polskich ;)

    Jak jest u Ciebie nie wiem.

    Stawiam albo na opony, albo geometriê. Sam oceñ co tañsze :)

    Geometriê i tak bêdziesz musia³ zrobiæ
    Czyste sumienie wynika najczê¶ciej ze z³ej pamiêci

  4. #4
    Vip Vip Awatar FuBu
    Do³±czy³
    Jul 2007
    Posty
    1,394
    BMW
    E38 728i Sport Indywidual
    Sk±d
    Jaworzno [PL] / Peterborough [UK]
    Blog
    3
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Geometriê i tak bêdziesz musia³ zrobiæ
    tak wiêc chyba od tego zacznê.

    Z tego co pamiêtam , to po wymianie dr±¿ka srodkowego nie ustawi³em zbie¿nosci (brak czasu) , mo¿e ona wp³ywa na takie zachowanie samochodu ?

  5. #5
    Cytat Zamieszczone przez FuBu
    Z tego co pamiêtam , to po wymianie dr±¿ka srodkowego nie ustawi³em zbie¿nosci...
    Nawet nie pisz takich rzeczy

    To podstawa!!
    Czyste sumienie wynika najczê¶ciej ze z³ej pamiêci

  6. #6
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2009
    Posty
    57
    zacznij od porz±dnie wyregulowania zbie¿no¶ci pó¼niej sprawd¼ sobie oponki,

    bo ja te¿ wyje¿d¿a³em przodem chocia¿ kupi³em u¿ywane oponki 1sezonowe i tu by³ mój b³±d, kupi³em nowe oponki i wogóle inna jazda jest :)
    Nie bójmy siê ratowaæ ludzkiego ¿ycia, w razie wypadku starajmy siê pomagaæ jak tylko mo¿emy. ¯ycie jest bezcenne nie da siê go kupiæ..
    POZDRAWIAM WIELBICIELI MARKI BMW I RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH

  7. #7
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Cychol
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    751
    BMW
    R 1200 RT
    Sk±d
    siê bior± dzieci?
    no i amorki te¿ sprawd¼, ale nie koniecznie z przodu...

  8. #8
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    569
    BMW
    e38 750iL
    Sk±d
    Bytom
    mog± byæ te opnki z przodu ju¿ stare mimo i¿ bierznik ³adny...


    Ale podstawa to geometria...

    Jak w swojej by³ej e39 zrobi³em pe³n± geometrie ( przód i ty³) to sie mocno zdziwi³em...

    Zupe³nie inne auto na zakrêtach... By³o duuu¿o lepiej :)



    Pozdrawiam :)

  9. #9
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    55
    BMW
    e 38 728i
    Sk±d
    stoke-on-trent Wielka Brytania
    FuBu dzis F1 jest otwarte laserowe ustawianie zbie¿nosci! ja bym zacz±³ od tego po wymianie dr±¿ka srodkowego czy tez dr±¿kow pomocniczych ustawienie zbieznosci to podstawa! pozdrawiam

    MOD: Lito¶ci! Odrobiny polszczyzny prosimy :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •