-
Początkujący Użytkownik
witaj
1. która to głowica - sprawdź ciśnieniomierzem do kompresji.
2. jeżeli twierdzisz że ci wody ubywa - czyli w domyśle masz pęknięcie ssanie/woda, to raczej masz kłopot większy niż uszczelka. Masz pęknięcie w głowicy.
3. Jeżeli od przegrzania walneła by ci uszczelka to raczej na odcinku od cylindra do wody - wtedy by ci wodę wydmuchiwał - gotował ją od spalin.
4. Koszt naprawy - materiał (piszę ci na podstawie mojego doświadczenia bo sam zmieniałem obie)
1x uszczelka jedna ( w V12 są różne niepasujące strony ) sprawdź.
1x komplet naprawczy uszczelek głowicy ( woda, zawory, kapa.....)
1x uszczelki kolektora wydechu
1x planowanie głowicy
1x sprawdzenie cisnieniowe szczelności głowicy - o spawaniu nie pisze
1x sprawdzenie - docieranie zaworów ( z nowymi gumkami)
1x płyn chłodniczy
1x komplet kluczy torxowych - bo u mnie V12 głowica jest na torxach T27 plus klucz dynamometryczny.
Ja za dwie uszczelki Oringa dałem po 280zł/szt
Komplet naprawczy 400zł
Planowanie 2głowic- plus szczelnośc - plus zawory - 390zł
Można samemu zrobić - warunek kanał do demontażu rur wydechu od kolektora.
Ważne - aby przed demontażem oznaczyć zapłon we właściwiym położeniu i na wałkach zaworów porobić zaznaczenia rysakiem. ( pamiętaj że w serwisie ci zawory zdejmą). Więcej przydatnych info zainteresowanym.
Wszystkie części i planowanie w Poznaniu załatwiłem tu: SpecCar ul. Fabianowo 77a TEL do sklepu 061 8390225, głowicę musisz przywieść zdemontowaną, czas odbioru około 2 dni
pozdrowienia
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum