Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: problem z chlodzeniem silnika

  1. #31
    hrabia
    Gość
    mozliwe ze tak tylko nie wiadomo w jakim stanie bedzie silnik.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar pan.boczek
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    231
    BMW
    MINI COOPER S
    Skąd
    Bruksela
    Cytat Zamieszczone przez hrabia
    mozliwe ze tak tylko nie wiadomo w jakim stanie bedzie silnik.
    wlasnie. moze miec np. glowice do remontu :hah:

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mik735
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    130
    BMW
    735i M62
    Skąd
    lubuskie
    prawdopodobnie mam strzlona uszczelke pod glowica(glowicami) :razz: , chce sprawdzic ktora to... jest jakis inny sposob od wykrecania swiec, kartka itd?

    jeszcze jedno pytanie jakies roznice miedzy uszczelkami pod glowice(cos na zasadzie prawa/lewa) czy jest to to samo?

    jaki jest orientacyjny koszt uszczelki w pl?

  4. #34
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez hrabia
    mozliwe ze tak tylko nie wiadomo w jakim stanie bedzie silnik.
    A jaki silnik masz w swoim aucie? M60 czy M62?
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    123
    no ja teraz zauwazyłem ze w czasie jazdy jest ok na połowie ale na postoju albo podczas b. wolnej jazdy do czerwonego dochodzi...słychac załaczenie sie wiatraka i spada na połowe ..nie wiem czy to pierwsze objawy do wymiany visca czy tak ma byc????
    a uszczela jaki koszt m62?
    .....XXX......

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    20
    witaj

    1. która to głowica - sprawdź ciśnieniomierzem do kompresji.
    2. jeżeli twierdzisz że ci wody ubywa - czyli w domyśle masz pęknięcie ssanie/woda, to raczej masz kłopot większy niż uszczelka. Masz pęknięcie w głowicy.
    3. Jeżeli od przegrzania walneła by ci uszczelka to raczej na odcinku od cylindra do wody - wtedy by ci wodę wydmuchiwał - gotował ją od spalin.
    4. Koszt naprawy - materiał (piszę ci na podstawie mojego doświadczenia bo sam zmieniałem obie)
    1x uszczelka jedna ( w V12 są różne niepasujące strony ) sprawdź.
    1x komplet naprawczy uszczelek głowicy ( woda, zawory, kapa.....)
    1x uszczelki kolektora wydechu

    1x planowanie głowicy
    1x sprawdzenie cisnieniowe szczelności głowicy - o spawaniu nie pisze
    1x sprawdzenie - docieranie zaworów ( z nowymi gumkami)
    1x płyn chłodniczy

    1x komplet kluczy torxowych - bo u mnie V12 głowica jest na torxach T27 plus klucz dynamometryczny.

    Ja za dwie uszczelki Oringa dałem po 280zł/szt
    Komplet naprawczy 400zł

    Planowanie 2głowic- plus szczelnośc - plus zawory - 390zł

    Można samemu zrobić - warunek kanał do demontażu rur wydechu od kolektora.
    Ważne - aby przed demontażem oznaczyć zapłon we właściwiym położeniu i na wałkach zaworów porobić zaznaczenia rysakiem. ( pamiętaj że w serwisie ci zawory zdejmą). Więcej przydatnych info zainteresowanym.

    Wszystkie części i planowanie w Poznaniu załatwiłem tu: SpecCar ul. Fabianowo 77a TEL do sklepu 061 8390225, głowicę musisz przywieść zdemontowaną, czas odbioru około 2 dni

    pozdrowienia

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •