Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 103

Wątek: Dziurawy zbiornik paliwa

  1. #61
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez extino Zobacz posta
    Mocowanie przewodów paliwowych jest na 4 przewody !! bo idą w parze z hamulcowymi
    Nie chodzi mi o te przewody...chodzi mi o te,które sa polączone ze zbiornikiem...jeden zasilający wychodzący z pompy a drugi chyba powrót.I one przymocowane są do zbiornika takimi kostkami,klipsami na dwie rurki...nie na cztery.Chodzi mi właśnie o te klipsy.Bardziej przypomina to część 10,11 ale nie jestem pewien.Dokladnie chodzi o te plastiki jak na tej fotce http://www.google.no/imgres?q=zbiorn...to7WvCA&zoom=1
    Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 16-03-2012 o 14:58
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    ja również miałem pęknięty lutowanie nic nie dało, kumpel załatwił mi klej(git) to felg aluminiowych, mała tubka kosztuje 70zł trzyma do dziś, a łata twardsza jak bak:) podałbym nazwę tego ustrojstwa, ale niestety nie było nic napisane, wygląda to jak kit do baków tylko, że jest szare i stosuje się to w zakładach, gdzie produkują właśnie felgi aluminiowe:)

  3. #63
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez e4r5t Zobacz posta
    mała tubka kosztuje 70zł
    No to u mnie koszt tubek przekroczył by koszt zbiornika:D...nie ma co kleić...przy wymianie porobię fotki to konkretnie się oceni co przez prawie 10 lat norweska zima i sól zrobiły z tego zbiornika...nadal nikt nie wie,które to klipsy?
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  4. #64
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    99
    BMW
    730i ECE L A
    Skąd
    Poznań
    Ja niestety do dzisiaj borykam się z problemem dziurawego zbiornika. Mój nie ma pęknięcia, tylko przerdzewiał przy prawym otworze na śrubę mocującą go do podwozia, co poskutkowało pojawieniem się kilkunastu małych dziurek i rozwarstwieniem się blach. Szlifowanie rdzy niestety nic nie daje, ponieważ podczas tego zabiegu małe dziurki robią się coraz większe i w sumie robi się z nich jedna duża dziura. Poszukiwania innego zbiornika zakończyły się fiaskiem, ponieważ większość sprzedawców na allegro nie ma zielonego pojęcia jakiej pojemności zbiorniki sprzedają. O numer vin też ciężko jest się doprosić żeby samemu to sprawdzić. Może ma ktoś jakąś sugestię, pozieważ "przyznam się bez bicia" jestem już trochę zrezygnowany.
    Szatan ma trzy szóstki. Ja mam siódemke :D

  5. #65
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    52
    BMW
    728iA e38 2000
    Skąd
    szczecin
    witam,ja też miałem problem z pękniętym zbiornikiem.u mnie najprawdopodobniej przyczyną rozszczelnienia był zepsuty odpowietrznik.co jakiś czas podczas jazdy było słychać stuk.kiedy znalazłem na forum co to jest było za póżno zbiornik przeciekał od góry.na forum znalazłem info,że robi się otworek we wlewie aby mógł się odpowietrzać.
    tomala

  6. #66
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    53
    BMW
    e38
    Skąd
    włodawa
    witam kolegów,ja również miałem taki problem ale dzisiaj wziąłem się do roboty i zacząłem naprawiać sam zbiornik,zajęło mi to trochę czasu ale z jedną dziurką uporałem się i wydaje mi się że będzie ok. podzielę się z wami jak to zrobiłem. Oczyściłem papierem ściernym mięjsce przecieku ale najpierw podniosłem auto na jedną stronę aby paliwo przelało się do drugiej komory,miejsce oczyszczone odtłuściłem rozpuszczalnikiem,następnie zakleiłem dziurkę kitem do zbiorników który kupiłem na allegro za 10 zł. Poczekałem aż kit stwardnieje i przeszlifowalem papierem ściernym i powtórzyłem klejenie kitem tylko trochę większą powierzchnię zakleiłem i znowu przeczekałem aż stwardnieje. Po jakichś 3 godzinach posmarowałem te mięjsce żywicą(można kupić w każdy sklepie motoryzacyjnym) nałożyłem na to matę z włokien szklanych,po jakimś czasie powtórzyłem tą czynność znowu(nie może wyschnąć do twardości-muszą złączyć śię ze sobą)na koniec osuszyłem to i zamalowałem farbą do podwozi no i trzyma jak narazie.Wiem że to pracochłonne ale zaoszczędzone jakieś 800 zł na drugi używany zbiornik.

  7. #67
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez danmar100 Zobacz posta
    witam kolegów,ja również miałem taki problem ale dzisiaj wziąłem się do roboty i zacząłem naprawiać sam zbiornik,zajęło mi to trochę czasu ale z jedną dziurką uporałem się i wydaje mi się że będzie ok. podzielę się z wami jak to zrobiłem. Oczyściłem papierem ściernym mięjsce przecieku ale najpierw podniosłem auto na jedną stronę aby paliwo przelało się do drugiej komory,miejsce oczyszczone odtłuściłem rozpuszczalnikiem,następnie zakleiłem dziurkę kitem do zbiorników który kupiłem na allegro za 10 zł. Poczekałem aż kit stwardnieje i przeszlifowalem papierem ściernym i powtórzyłem klejenie kitem tylko trochę większą powierzchnię zakleiłem i znowu przeczekałem aż stwardnieje. Po jakichś 3 godzinach posmarowałem te mięjsce żywicą(można kupić w każdy sklepie motoryzacyjnym) nałożyłem na to matę z włokien szklanych,po jakimś czasie powtórzyłem tą czynność znowu(nie może wyschnąć do twardości-muszą złączyć śię ze sobą)na koniec osuszyłem to i zamalowałem farbą do podwozi no i trzyma jak narazie.Wiem że to pracochłonne ale zaoszczędzone jakieś 800 zł na drugi używany zbiornik.
    czytałeś wątek od samego początku??Wydaje mi się że nie:D:D:D

  8. #68
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    53
    BMW
    e38
    Skąd
    włodawa
    czytałem i zaryzykowałem naprawą i mam nadzieję że praca nie pójdzie na marne ale gdyby się nie udało i zbiornik znowu pociekł to na pewno z wami się tym podzielę bo nie chodzi mi o to aby chwalić się tym że coś naprawiłem ale o to aby pomóc innym z takim samym problemem bo nie sądzę że komuś sprawia przyjemność wydawanie pieniędzy na części które można samemu naprawić

  9. #69
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Moi Drodzy dzisiaj wśliznąlem się pod auto aby sprawdzic w jakim stanie są połączenia wydechów(z uwagi na to,że będę zmieniał zbiornik chciałem w razie czego zamówic nowe w ASO)i zdziwilem się trochę bo u mnie wydech jest bez żadnych obejm czy innych polączeń,całość razem od kolektorów do końca.Zatem zamówiłem tylko nowe nakretki i uszczelki lączące wydech z kolektorami.Ale moja uwagę przykuło coś innego,otóż linki od ręcznego są trochę pordzewiałe i boje się,że jak będę je rozlączał to coś połamię...te koszulki na nich są takie popuchnięte i pordzewiałe.Gdzie sie rozłącza linki od ręcznego gdy sie zmienia zbiornik...przy kołach czy może można gdzieś w innym miejscu.Wydech rozumiem,że trzeba ściagnać czy wystarczy go trochę opuscić?Śruby od zbiornika i obejm zamówiłem nowe i wszystkie zaciski na węże też...lepiej pozakladać nówki,takie moje zdanie.Czy może ktoś opisać co i gdzie trzeba ogarnąc aby wymiana poszła sprawnie?
    Cytat Zamieszczone przez dingo84 Zobacz posta
    nic nie daje, ponieważ podczas tego zabiegu małe dziurki robią się coraz większe i w sumie robi się z nich jedna duża dziura. Poszukiwania innego zbiornika zakończyły się fiaskiem,
    Zainteresował bym się tym zbiornikiem...pojawil sie dopiero jak kupilem swój,z ciekawosci zadałem pytanie czy to od benzyny i czy jest zardzewiały...zastanowiły mnie te naklejki z serwisu na nim,wygląda jakby ktoś go zamówił w ASO i zmienił a potem jhakimś cudem zbiornik trafił na allegro,może gośc rozbił samochód i z nowym zbiorniukiem trafil na szrot a teraz zbiornik jest na spraedaż...facet odpisał mi,że od benzyny i bez rdzy...tylko tyle a pojemność to nie problem,najlepiej kupic z obejmami od tego zbiornika a czy 85 czy 95 to i tak będzie pasował...link do aukcji http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-ba...211697217.html Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  10. #70
    studiomaxmedia.com Vip Awatar extino
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    652
    BMW
    BMW E32 740i V8 M62 1992 SHADOWLINE/E38 750i V12 M73 1999 / E65 745i V8 2002
    Skąd
    Poland
    Część 16111182044 (Zbiornik paliwa 95 L, metalowy) została znaleziona w następujących pojazdach:

    E38: Informacje szczegółowe E38
    E38 730i Limousine, Europa
    E38 730iL Limousine, Europa
    E38 735i Limousine, Europa
    E38 735iL Limousine, Europa
    E38 740i Limousine, Europa
    E38 740iL Limousine, Europa
    E38 740iLP Limousine, Europa
    E38 750i Limousine, Europa
    E38 750iL Limousine, Europa
    E38 750iLP Limousine, Europa
    E38 750iLS Limousine, Europa
    E38 L7 Limousine, Europa

    Część 16111181867 (Zbiornik paliwa 85 L , metalowy) została znaleziona w następujących pojazdach:

    E38: Informacje szczegółowe E38
    E38 730i Limousine, Europa
    E38 730iL Limousine, Europa
    E38 735i Limousine, Europa
    E38 735iL Limousine, Europa
    E38 740i Limousine, Europa
    E38 740iL Limousine, Europa
    E38 750i Limousine, Europa
    E38 750iL Limousine, Europa
    E38 750iLS Limousine, Europa

    Zbiornik na 95L ma inny numer
    http://realoem.com/bmw/showparts.do?...=16&fg=05&hl=8

    A nawet realoem podaje do 750tki ze pasuje jeden i drugi bak ale się różnią wysokością i 85L i 95L mają inne obejmy, natomiast w 750 bez problemu śmiga bak paliwa 85L np z 740 wraz z pompą bez żadnych filozofi działa i normalnie pokazuje paliwo, dotyczy baków benzynowych. Tak samo bak 95L w 730 gdzie był np 85L będzie śmigał bez problemu ale obejmy muszą być do niego bo są dłuższe na wysokości.

    Cytat Zamieszczone przez arturo193 Zobacz posta
    Acha...ale ten zbiornik ma 85 ltr jak zaznaczył sprzedający...wymienial 1.5 roku temu czyli z tego wniosek,że nieoryginalny a zatem do mojej musi podejść...a nawet gdyby miał 95 ltr to chyba tylko wystarczy podmienić obejmy...tak mi sie wydaje.A co z pompą...od 5.0 jest taka sama czy muszę zamontować swoją?
    Ostatnio edytowane przez extino ; 23-03-2012 o 18:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •