-
Zaawansowany Użytkownik
113 to według mnie minimalnie za dużo. Może to być wydaje mi sie spowodowane słabszą wisco która leniwie sie załącza, chociaż niby jest zima i podczas jazdy i tak chłodnica jest studzona podmuchem wiatru. Powody też mogą być inne take jak stary płyn lub za mocno rozcieńczony koncentrat ( jeśli koncentra masz) U mnie na starym termostacie też były większe rozbieżności niż mam teraz. Z tym że w tamtym miałem uwaloną grzałkę. Teraz temperatura oscyluje ciągle między 104 a 108 stopni bez względu czy stoję 30 min na jałowym biegu czy jeżdzę po mieście czy daję po trasie z prędkością nawet powiedzmy 180km/h
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum