-
Zaawansowany Użytkownik
Nie chodzi o skrócenie drogi hamowania bo tu tak jak zauważyłes ograniczeniem jest przyczepnosc kół. Chodzi natomiast o zdecydowanie wieksza pojemnosc cieplna. Wystarczy jedno długie hamowanie z duzej predkosci i spada wspołczynnik tarcia w wyniku wysokiej temperatury klocka i tarczy, a przede wszystkim tarcze sa na granicy wytrzymałosci i łatwo o ich pokrzywienie. U mnie na tarczach 324/30 ( 740i ) było wszystko ok do puki nie wyjechałem na autostrade. Droga chociażby do Poznania zawsze komczyła sie inwestycja w nowe tarcze. Od kiedy mam uklad od 750i zapomniałem co to bicie jest tarcz. Poza tym klocki od 750i z racji tego, ze maja duzo wieksza powierzchnie pracy zuzywaja sie duzo, duzo wolniej.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum