To są generalnie dwa różne systemy rozwiązań w zaciskach hamulcowych, hamulców traczowych. Pokazane na zdjęciu zaciski 4-o tłoczkowe (dwa tłoki z jednej dwa z drugiej strony tarczy) to typ hamulców Dunlop, zacisk hamulcowy z tłoczkami po jednej stronie tarczy to typ hamulców Lockheed. Wyższość jednego nad drugim to jak dyskusja na temat wyższości bożego narodzenia nad wielkanocą i odwrotnie. Na pewno zastosowanie takiego czy innego rozwiązania ma swoje powody, jednak to że coś ma 4 tłoki nie znaczy że będzie hamowało lepiej niż jakby miało jeden. Wszystko zależy od ciśnienia i ilości cieczy "wychodzącej" z pompy i ilości cieczy i jej ciśnienia na tłoku w zacisku.
Zamienić jedne zaciski z drugimi można, jest to wykonalne z punktu widzenia ze cos bedzie pasowac w otwory itp ale w tym przypadku chyba więcej można zaszkodzić niż pomóc. Znajomy zamienił kiedyś w 730i układ hamulcowy na układ z 750iL, nie wymagało to wybitnego nakładu pracy, aczkolwiek efekt końcowy nie był tak zadowalający w stosunku do poniesionego nakładu finansowego.