Witam.
Jeśli nie jesteś pewien skąd ten olej pochodzi to sprawdź to w następujący sposób :
Wjedź na kanał i od spodu na obudowie skrzyni , na jej kołnierzu od strony silnika jest gumowa zatyczka ok, 1.5x2cm na dolnej części skrzyni oczywiście. Jak się ją wyjmie to można świecąc latarką w powstały otwór zobaczyć zębatkę kola zamachowego.Wkładając w to miejsce palec trzeba sprawdzić czy od środka obudowa skrzyni jest mora od oleju. Będziesz miał ubrudzony olejem palec. Jak będzie brudny to masz do wymiany uszczelniacz skrzyni od strony silnika. Uszczelniacz firmowy kosztuje od 50 zł. Ale niestety trzeba wyjąc skrzynie i mieć precyzyjnego mechanika żeby go prawidłowo zamontował i nie trzeba było ponownie go zmieniać za jakiś czas. Poza tym w takiej sytuacji ważne żeby mechanik obejrzał stan wyrobienia piasty konwertora bo wtedy wymiana uszczelniacza nic nie da i dalej będzie wyciek oleju. Potrzebna będzie wtedy regeneracja konwertora.
Pozdrawiam Waldek