-
Zaawansowany Użytkownik
Ten gość z koszalina jest najlepszy w te klocki, pierwsza osoba w Polsce która robiła takie rzeczy.
7ka co do zegarów z E39 - da się wsadzić a programować tak czy siak trzeba obojętnie czy z E39 czy z E38. Zaprogramować trzeba nr nadwozia i takie tam inne pierdołki, wyjątkiem są tylko liczniki z lat '95 - początku '97, one mają odpinany IKE (instrumenten kombi elektronik) - wystarczy je przełożyć. Zegary po połowie '98 roku nie dadzą się programować przez złacze diagnostyczne i trzeba je wymontować i na programator. ASO wogóle twierdzi ze przeprogramowanie raz zaprogramowanych zegarów nie jest mozliwe, ale oni sie nie znają :D Ja znalazłem w Gliwicach kolesi dla których taka czynność to bułka z masłem. W przypadku zegarów z E39 pozostaje jeszcze problem zbiornika paliwa - w E38 jest o prawie 30l większy.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum