Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: E32 730i Kilka pytań

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    84
    BMW
    E32 '91 M30B30
    Skąd
    Podłęże/ Kraków
    Wg mnie kolego to tłucze Ci sie dwumas ;) W tych autkach które nie są już młode i mają już swoje przebiegi to bardzo częsta przypadłość ;) Niestety u mnie też to jest ;/ taki sam stukot słychać przy gaszeniu auta i gdy sprzęgło nie jest wciśnięte.....

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Ja też walcze z tym problemem, nowa tarcza, docisk, łożysko oporowe i zmiana na koło jednomasowe, dalej podstukuje na wolnych obrotach, w końcu pomyślałem ze to skrzynia tak stuka metalicznie, zmieniłem i dalej to samo a gdy tylko wcisnę sprzęgło od razu stukot znika-wydaje mi się że została ostatnia rzecz której nie zrobiłem, muszę jeszcze wymienić łożysko i chyba tulejki które są w wale silnika w które wchodzi wałek ze skrzyni-czy to będzie to?jeśli ktoś już miał taki przypadek to proszę o wskazówki, pozdrawiam

  3. #13
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    BUMMER,
    koszt nowego sprzęgła to 655zł bynajmniej ja za tyle znalazłem i jestem właśnie w trakcie wymiany roboty mase przy tym ale wole sam to zrobić mam wtedy pewność ze wszystko będzie ok i parę zł się zaoszczędzi na mechaniku

    co do sondy to coś mi świta ze 1v i napewno 4przewody
    biały
    czarny
    2 szare

    hektorek106,
    nie w wale tulejki tylko ewentualnie na bloku silnika i mowa chyba o łożyskach głównych wału korbowego

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Chodzi mi o łożysko które jest wbite w wale w które wchodzi wałek od skrzyni biegów kolego i oczywiście występuje tylko w manualu

  5. #15
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    nie znawczykuje może coś zle zrozumiałem ja tez mam w maualu , to wkońcu mówimy i łożysku czy tulejce

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...11&hg=11&fg=20
    czy chodzi ci o nr 2 czy łożysko nr 3

    mam akurat zdjętą skrzynie i zaraz będę w kanale to popatrzę o czym mowa

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    myślę że bardziej to powinna być wina łożyska bo tulejki chyba tylko naprowadzają wałek do łożyska ale na wszelki wypadek lepiej zmienić wszystko?co o tym sądzisz?

  7. #17
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    sadzę że tak ,jak zrobić to dobrze żeby do tego nie wracać tulejka może mieć już wyrobiony luz od wałka
    co do tego metalicznego dzwięku ginącego po wciśnięciu sprzęgła wpadłem na pomysł czym może być spowodowany być może dzwignia wysprzęglika
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...14&hg=21&fg=05
    element 3 na rys ma luz na sprężynach lub spowodowany zbyt dużym powrotem siłownika w wysprzęgliku ale to w zasadzie za brak tego luzu odopowiadają te sprężynki

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    WŁAŚNIE jak miałem ściągniętą skrzynię to ta tulejka była jajkowata ale dlaczego skoro wałek ze skrzyni wchodzi w łożysko?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •