Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: [ zawieszenie] BMW E38 750iL '98 - czy są różne rodzaje sprę

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    44
    BMW
    E39 540i, E38 740i
    Skąd
    Dublin
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Najłatwiej chyba po zbiorniku na płyn do wspomagania i Nivo....
    OK, a moglbys mi dokladnie powiedziec gdzie go szukac, bo nawet nie wiem jak wyglada, nigdy nie mialem z tym doczynienia
    BMW - The Ultimate Driving Machine


  2. #12
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Zajrzyj za tylne koło (nie musisz go ściągać) - będziesz widział czy jest tam sam amortyzator czy też idzie tamtędy jakiś przewód hydrauliczny w kształcie litery U
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    44
    BMW
    E39 540i, E38 740i
    Skąd
    Dublin
    wiem ze cos do amorka wchodzi ale nie wiem czy to nie poprostu element od S EDC
    BMW - The Ultimate Driving Machine


  4. #14
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Z tego co widze na zdjęciach np na tej aukcji

    http://allegro.pl/item798106699_bmw_...dc_i_nivo.html

    kable od EDC wchodzą od góry także raczej byś ich nie widział za kołem.
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    44
    BMW
    E39 540i, E38 740i
    Skąd
    Dublin
    Nie jestem pewien teraz ale zdaje mi sie ze te amory wygladaly calkiem podobnie, chyba nawet ten przewod hydrauliczny tez jest...

    O co chodzi wogole z NIVO?
    BMW - The Ultimate Driving Machine


  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Po pierwsze to 750iL miało w standardzie NIVO. Każdy Long miał to w standardzie. Jeżeli nie ma to ktoś musiał grzebać i wywalić.
    Kolego Hyro Nivo służy do tego żeby Twoja 750 nigdy nie wyglądała tak jak jakiś polonez jak 2 grubasy wejdą :D Krótko mówiąc amortyzatory z NIVO mają trzymać auto cały czas w poziomie, mimo ciężaru na tylną oś auto nie opada :)

    Co do wysokiego stania to moja 750iL też tak ma. Myślę że jest to związane z S-EDC ale głowy nie dam. Od siebie dodam że lepiej nie obniżaj Loga. Jest duże prawdopodobieństwo zarycia spodem auta na jakimś podjeździe. A poza tym przecież ładnie to wygląda jak tak stoi :D
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    44
    BMW
    E39 540i, E38 740i
    Skąd
    Dublin
    Dziękuję za odpowiedź i wytłumaczenie.
    Z tym obniżaniem dlatego pytałem o oryginały BMW bo przecież chyba by nie sprzedawali w ASO czegoś do tego modelu co by miało nie pasować albo wyrządzić szkody...

    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    A poza tym przecież ładnie to wygląda jak tak stoi
    Jakoś wolę gdy stoi przodem do dołu jak przystało na BMW... ;)
    BMW - The Ultimate Driving Machine


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •