Fly, ja bym ci polecil nie jezdzic do STANDO
Do aso trzeba bylo, sprawdzenie ukladu elektrycznego, wymiana tego alternatora i niech daja na naprawe jakas gwarancje i tyle
Fly, ja bym ci polecil nie jezdzic do STANDO
Do aso trzeba bylo, sprawdzenie ukladu elektrycznego, wymiana tego alternatora i niech daja na naprawe jakas gwarancje i tyle
Odgrzebiê trochê temat.
Czy ma kto¶ wiedzê, czy alternatory ch³odzone ciecz±, ró¿ni± siê czym¶ miêdzy M62 a M73?
Pad³y mi 2 alternatory w mojej 750. W jednym zatar³o siê tylne ³o¿ysko i od temperatury zrobi³o spustoszenia a w drugim o¶ka na której jest kó³ko pasowe siê wyrobi³a i kó³ko lata. Dodatkowo uszkodzi³ siê pier¶cieñ plastikowy w którym pracuje tylne ³o¿ysko.
Dostêpno¶æ czê¶ci s³aba. Przez ich brak nie idzie z 2 zrobiæ jednego.
Czê¶ciej dostêpne s± te alternatory z M62. Wizualnie niby takie same ale nr OEM jest inny jak równie¿ ró¿ni± siê nr BOSCHa.
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza siê do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
Altek Hella 8EL737 913-001 pasuje wg katalogu do 750i 740i 740d 535i 540i
Co do numerów OE, katalog BMW pokazuje tak jak piszesz, ale nigdzie nie ma informacji czym.
Mo¿e siê ró¿niæ np ¶rednic± rolki - Hella (750 740) ma 50 mm, a Bosch (740) 49 mm wg katalogu,
Skrzynie automatyczne siê zu¿ywaj±! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestaj± wierzyæ w Boga, to nie jest tak, ¿e w nic nie wierz±, ale wierz± w cokolwiek.
G. K. Chesterton