Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Padnięty Alternator chłodzony cieczą

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez tgracing Zobacz posta
    Musisz go wymontować i otworzyć. Dopiero wtedy będziesz wiedział co w nim piszczy. Diody jak najbardziej wymienne, sam osobiście wymieniałem (3 są plusowe i 3 minusowe). Wcześniej sam regenerowałem i kupowałem od gościa oryginalny boschowski mostek używany. To że się znowy spalił, to moja wina, bo po montaży wszystko było przez ok. roku i to uśpiło moją czujność co do akumulatorów (jak dział to poco wymieniać), duży już miał 9,5 roku, a mały nie trzymał prądu. Za drugim razem ze względu na lenistwo, oddałem do zaufanego warsztatu i zrobili po kosztach. Aczkolwiek, jak masz trochę pojęcia o tych sprawach, sam bez najmniejszego problemu wszystko wymienisz. Pzdr.

    Jak się spaliły diody to na pewno mostek też.
    Problem jest tego typu, że to poszło do jakiegoś elektryka bez mojego pośrednictwa. Znajomy wyjął altek i zaniósł do kogoś z kim współpracuje w tym zakresie. Ten elektryk tylko przekazał, że mostek jest do wymiany, a diod nie da się wymienić bo są wprasowane. Ale jutro chyba to zabiorę od niego bo mi się tutaj nie podoba sposób działania tego elektryka.

    Tak to jest jak się nie ma czasu samemu wszystkiego przypilnować i zrobić.
    Ostatnio edytowane przez Supermen ; 17-09-2014 o 23:01
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •