Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: [Mechanika] Kopcenie

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    110
    BMW
    730
    Skąd
    Kościan
    Cytat Zamieszczone przez Pietrek
    no pozdro po co pisales to ja nie wiem chyba zeby post sobie nabic .
    Moim zdaniem wisior dobrze napisał o znikaniu "płynów ustrojowych". Jeżeli pytasz to masz odpowiedzi i tego typu komenty nie są chyba na miejscu.
    Poza tym wspomniałeś coś o strumiennicy a tam może zbierać się woda która z kolei będzie parować.
    Ja mam taki problem po jeździe po mieście w tempie patrolowym i jak przycisnę to jadący za mną nic nie będzie widział. Trwa to tylko chwilkę. Ale wiem że moim problemem są końcówki wydechów przyspawane przez poprzedniego właściciela które są skierowane lekko w górę i zbieda się woda. Gdy wypuszczę "troszkę ciepła z silnika" to woda paruje w widowiskowy sposób.
    I jeszcze jedno - jakość paliwa.
    Pozdrawiam

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    230
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wawa
    mogę cie uspokoic że za moim jest siwo nawet jak temp dojdzie do 90C, dopiero jak troche pojezdze i sie nagrzeje większa czesc wydechu to przestaje "dymic" ;), ale oleju nie pali :)

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    To i ja się podłączę. Czasem jak ostro przycisnę podczas wyprzedzania to nie ma szans, żeby ten co jedzie za mną coś widział ;) trwa to chwilę ale tak jest. Na światłach też czasem widzę w lusterku to co na zdjęciu (dodam, że autko nigdy gazu nie widziało). Czy to może by zbyt duża ilość paliwa?
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  4. #14
    7ka
    Gość
    panowie z pary jeszcze nikt nie wywróżył...

    roznie moze byc.. (radze uzyc funkci szukaj bo sporo bylo o tym)

    najczesciej to odma

    a moze byc i remont silnika

    sprawdz czy w plynie chlodniczym silnika nie ma "masla",czy w zbiorniku z tym plynem nie pojawiaja sie jakies ciemne substancje cos jakby olej.. to bardzo wazne,nie bierze ci oleju?

    zobacz te sprawy i napisz to moze bedziemy wiecej wiedziec.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    159
    BMW
    bylo e38 4.4
    Skąd
    Kołobrzeg
    NIe chce mi sie komentowac niektorych postow ale to swiadczy tylko o inteligencji nie wiem kiedy konczyliscie szkoly ale czytanie ze zrozumieniem to bardzo ważna sprawa.Co do brania plynu chlodniczego nic glupszego nie mogliscie wymyslic ,nie mam zadnego masla ani nic ,wiem czym jezdze i zadnego remontu silnika nie musze robic bo chodzi jak igla, olej mi nie znika, jeszcze jakies wspaniale spostrzezenia ??POwiem tak Zapytalem i oczekuje odpowiedzi nie wypisywania miliona glupot bo to zadna odpowiedz .Wydech mam ori wiec zakzywiony w prawidlowa strone ...

  6. #16
    Pietrek, z całym szacunkiem, ale skoro wszystko masz idealnie to nie siej zamętu. Jeśli nie ma żadnych objawów ubywania płynów, to takie, jak to określiłeś, "kopcenie" jest normalne, szczególnie w przypadku auta garażowanego "pod chmurką" i przy obecnych warunkach pogodowych.

    Takie małe OT na koniec: Piszesz o inteligencji i czytaniu ze zrozumieniem.... Proponuję rozpocząć od edycji powyższego posta, który aż bije po oczach od błędów interpunkcyjnych, istotnie utrudniających zrozumienie.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    159
    BMW
    bylo e38 4.4
    Skąd
    Kołobrzeg
    Po 1 co maja bledy do czytania ze zrozumieniem .. Po 2 pytam bo podobno te forum jest od tego zeby pytac Po 3 na zdjeciu widac 2 takie same auta 2 takie same silniki i jeden nic nie wydala pary a moj daje jak szalony .I prosze nie pisac ze jakies tanie paliwo , jak ktos takie tankuje to nie znaczy ze kazdy tak postepuje .P.s Nie mialem na celu nikogo obrazać ale jak ktos mi wypisuje i bierze mnie za jakiegos tepaka w dziedzinie mechaniki to sory i nawet nie przeczyta co sie pisze i komentuje .Nie znam sie na ukladach wydechowych w autach dlatego zapytalem proste

  8. #18
    Kolego

    Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale nieco powstrzymaj swe zapędy.

    Nikt Ci tu nie ubliża, a sam skaczesz jak pchła na grzebieniu kiedy mod Ci zwróci uwagę na temat poprawnego pisania postów. Cierpliwości. Na podstawie jednego zdjęcia co chcesz usłyszeć? Pęknięty pierścień na 5-tym cylindrze?

    Zastanów sie trochę
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  9. #19
    A co tam nabije se posta ;D pieknie powiedziane S7 ;D



    Kolego

    Rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale nieco powstrzymaj swe zapędy.

    Nikt Ci tu nie ubliża, a sam skaczesz jak pchła na grzebieniu kiedy mod Ci zwróci uwagę na temat poprawnego pisania postów. Cierpliwości. Na podstawie jednego zdjęcia co chcesz usłyszeć? Pęknięty pierścień na 5-tym cylindrze?

    Zastanów sie trochę
    _________________
    Możliwości są tylko dwie: albo będzie dobrze, albo będzie źle ;)
    Cеребряный бумер

    20'' inch ALPINA Wheels

    Moje Przywitaj sie ;D http://7er.pl/showthread.php/2460-e3...ighlight=Witam

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    395
    BMW
    A6-na razie
    Skąd
    Biała Podlaska
    Na 100% pęknięty pierścień na piątym cylindrze i gubulgulator dyferencyjny do wymiany.
    Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał chłop gdy rzucił młotkiem w kota a trafił w teściową

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •