Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: e38 automat pytanie

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    29
    BMW
    ex e38 740iA 94 r ex e38 740iLA 97 r e38 740d Bi-Turbo 2001r
    Skąd
    Ciechocinek
    7er mam od maja wiec jeszcze nie miałem kontaktu ze sniegiem,a jak skrzynia wykryje ze jest snieg albo lód?a jesli juz to wykryje to co wtedy?nie doprowadzi do poslizgu? co dziwne w mojej bejcy nie ma zadnego anty-poslizgu:-/

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez radosss88
    7er mam od maja wiec jeszcze nie miałem kontaktu ze sniegiem,a jak skrzynia wykryje ze jest snieg albo lód?a jesli juz to wykryje to co wtedy?nie doprowadzi do poslizgu? co dziwne w mojej bejcy nie ma zadnego anty-poslizgu:-/
    nie o to w tym chodzi :) Kontrola trakcji czyli DSC (Dynamische Stabilitäts-Control) jest od tego żeby Cie z poślizgu wyprowadzić.
    Podejrzewam że jest to sprzężone z termometrem zewnętrznym i jak spadnie temperatura w skrzyni włącza się tryb zimowy. W angielsiej instrukcji wyczytałem że układ jest jakoś sprzężony z kołami i oblicza jaka jest przyczepność i na tej podstawie dostosowuje skrzynię biegów. To nie ratuje z poślizgu tylko stara się zapobiegać poślizgowi :) Jest też coś napisane że skrzynia wydłuża zmianę biegu i zrzucenie na niższy żeby wyczuć lepiej drogę. I nie jestem pewny ale z miejsca auto rusza na 2ce. Mam nadzieje że dobrze skumałem co po angielsku jest napisane :P
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •