http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11088

Mniej więcej musisz wykonać coś takiego. To jest instrukcja kasowania luzu przekładni do silników M60. U Ciebie jest dużo łatwiej bo dostęp masz od góry.

Auto stoi na prostych kołach. Od góry widać przekładnię i dekielek od niej. Jest tam nakrętka kontrująca i takie wcięcie w śrubie z gwintem. Luzujesz nakrętkę. Później musisz wsadzić w śrubę coś co pozwoli Ci ją lekko obrócić w prawo. Obracasz delikatnie tę śrubę i sprawdzasz czy na kole kierownicy luz się zmniejsza. Jak skasujesz to później kontrujesz z powrotem nakrętką i powinno być ok. Ja tak robiłem w moim 125p. Praktycznie niczym się nie różni od e32 z silnikami R6. Sprawdź jeszcze czy nie ma luzu na wieloklinie przed przekładnią.

Może nie o wszystkim napisałem ale ktoś pewnie jeszcze coś doda od siebie.