-
Zaawansowany Użytkownik
i ja swoje dorzucę wzbogacając wypowiedź sz4lonego. Układ wspomagania może wyć również wtedy gdy jest zapowietrzony, czyli gdy powietrze jest w układzie - tzn. przede wszystkim gdy płynu jest zbyt mało. Efektem zapowietrzonego układu wspomagania będzie piana w zbiorniczku na płyn do tegoż wspomagania.
Jeśli zalejesz płyn do zbiorniczka - lub masz już jego odpowiednią ilość - zerknij tam przy okazji pojawienia się owych zgrzytów i innych odgłosów zębatkowania i wycia przy skręcie kołami. Jeśli zobaczysz pianę to układ jest zapowietrzony.
Układ chłodzenia - visco - owszem, sprawdź lub wymień. Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach i można je zatrzymać ręką to jest na 100% uszkodzone. Jeśli urwie Ci dłoń lub inaczej - nie uda się go zatrzymać - wówczas jest sprawne :]
To czy uszczelka jest walnięta akurat na kołnierzu wodnym możesz sprawdzić jeszcze zerkając do zbiorniczka wyrównawczego - jeśli bąbelki wydostają się od dołu (nie wytwarza ich przelewający się płyn) to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub pęknięty tam blok silnika. Tyle że wówczas znikałby również płyn. Inna opcja to czujnik temperatury. Ale zanim cokolwiek ktokolwiek co więcej napisze podaj informacje jak tam wstępne diagnozy za wskazówkami od forumowiczów :D
Masz automatyczną czy manualną skrzynię biegów?
usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 (magia V12
) | Ex:
BMW E32 735i '87
Honda VT 1100 chopper
Schematy E32 (czytelna lista plików)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum