-
Doświadczony Użytkownik
Uszanuj regulamin forum.
Sprawdź czy w układzie wspomagania jest odpowiednia ilość płynu, jeśli będzie go mało pompa będzie wyć i mielić resztki płynu w sobie, odgłosy przy tym wydawane nie należą do najprzyjemniejszych, siła wspomagania na kierownicy też będzie nieodpowioenia.
Odkręć dekiel przy zbiorniku, wyjmij sitko i sprawdź czy jest tam jakikolwiek stan płynu.
Co do grzania się, to jakiekolwiek odstępstwo od normy jest jednoznaczne z możliwością trwałego uszkodzeniem silnika (konkretnie M30). Niestety połączenie głowicy ze stopów lekkich i żeliwnego bloku nie zniesie długo takiego traktowania, tego możesz być pewien.
Sprawdź wiskozę (na zgaszonym i zimnym silniku odstanym po całej nocy ma dawać opór). Jeśli go nie ma to najprawdopodobniej nie będzie go też na rozgrzanym silniku, co także możesz sprawdzić jesli masz wprawę. Bez sprawnej wiskozy, podniesienie temperatury to tylko kwestia czasu, jeśli ktoś wmawia ci że tak można jeździć to gada bzdury.
Reszte podpowiezi znajdziesz dzięki opcji "szukaj".
Czarne e32 w benzynie!

Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum