-
Vip
Vip
hmm ja tankowałem Shell v-power diesel i padła mi pompa.. a miało być tak pięknie. Co do ropy z "czarnego" rynku to mam wielu kumpli którzy zatankują gdzie chcesz i Ci później odsprzedadzą. Potrzebują tylko faktury dla szefa. Wierzę że znaleść taki "kontakt" to nie problem.
Co do gazu to powiem Ci że generalnie BMW go nie toleruje.. no chyba że masz PRINCA takiego jak Sebek.. specjalnie dedykowanego do silnika 4,4 M62.. (koszt ok. 8000zł) Miałem kiedyś 3,0 V8 sekwencja niestety nie wiem jakiej firmy i to auto jak włączyłeś gaz wogóle nie chciało jechać.. Także ostrożnie z gazowaniem BMW. Najlepiej jak zrobi to ktoś kto zna Bejce a nie ktoś kto się uczy zakłądać instalację w Twoim aucie.
A sprzedaję diesla tylko dlatego że niestety nie ma potencjału jechać 250 , a często robię trasy po europie.
Nie wiem jak 2,8 ale 3,0 brał 17 litrów benzyny w mieście i ok. 13-14 na trasie. Gazu nie sprawdzałem bo jak napisałem autem wtedy nie dało się jeździć. W 3,0d w mieście mam 9,5-10,5 a na trasie ok. 8-10 zależy ile ciśniesz.. Ja zwykle do oporu heh .
Czasem z ciężkimi autami (np. seria 7) pod ciężką nogą bywa tak że wieksze motory palą tyle samo a nawet ciut mniej niż niż te mniejsze. Są poprostu mocniejsze i lepiej radzą sobie z jego masą. Także przed wyborem silnika e38 musisz sobie odpowiedzieć na wiele pytań.
Pozostaję w przekonaniu że jeżeli stawiasz na jazdę "bulwarową" spokojną po mieście diesel jest najlepszym wyborem.
P.S. ekonomiczność 728 14l gazu po 1,99 = ok. 28zł
730d 10 l ropy po 2,5 = 25 zł w najgorszym przypadku po 3,4 = 34 zł.
a nie masz nic "majstrowane" tylko orginał BMW ;-)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum