Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: [mechanika] Awaria problem brak mocy w silniku 750iA

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    11
    kolego zrobilem tak jak kazales piec nie pracuje od strony kierowcy masz moze jakis pomysl co zrobic w tej patowej sytuacji ?

  2. #12
    xfabiox, a ja ponawiam prośbę sennejpowieki o stosowanie interpunkcji, bo na razie prezentujesz bełkot, z którego naprawdę ciężko domyślić się, o co chodzi. Pominę kwestię, że zaakceptowałeś pisanie z poszanowaniem zasad naszego pięknego języka w regulaminie. Tyle tytułem OT.

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Sprawdz caly dolot (szczelnosc) po lewej stronie silnika, od filtra az po przepustnice.

    Sprawdz kopulke i palec rozdzielacza na tej stronie silnika, sprawdz stan przynajmniej jednej swiecy po tej stronie silnika.

    Najlepiej byloby gdybys mial na podmiane tez jeden przeplywomierz i podmienil go przy tej okazji.

    Przy okazji sprawdzania dolotu postaraj sie naprawde mocno obciazyc lewy kolektor ssący i sluchaj roznicy w pracy silnika.

    Odciecie jednej strony silnika nastapi tez zawsze przy spalonej jednej pompie paliwa (w 750i masz 2 pompy). Na forum albo w sieci znajdziesz schemat dzieki ktoremu mozesz sprawdzic czy pompy pracuja sprawdzajac je "na krotko".

    Jesli jezdziles na rezerwie to mogles pomoc pompie sie splaic.

    Jesli nie masz mozliwosci podpiecia sie pod komputer ktory ma interfejs do twojego auta, postaraj sie znalezc kogos kto ma chociaz najprostszy KTS albo proste urzadzenie diagnostyczne umozliwiajace skasowanie bledow.

    (Prosze wybaczyc brak polskich znakow na tym kompie)
    Czarne e32 w benzynie!


  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    11
    dzieki kolego z gory postaram sie to zrobic jak najszybciej i nabiezaco bede informowal o postempach w pracy pozdrawiam kacper

  5. #15
    750i to idealny dawca jesli idzie o podmiankę części. Masz wszystko.

    Skoro wiesz, że nie działa strona kierowcy to najpierw podmień czujniki położenia wału. Podmień je stronami.

    Podmieniaj wszystko stronami aż dojdziesz co jest grane. Oczywiście sprawdź czy paliwo jest na obu listwach. Grzebanie trochę jest, ale przynajmniej masz wszystkie części do zamianki pod ręką ;)

    Przychylam się do stosowania interpunkcji. Zanim wyslesz cokolwiek - przeczytaj najpierw swoje wypociny
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    308
    BMW
    golf III
    Skąd
    wroclaw
    Cytat Zamieszczone przez rodzinabmw
    Liczy się fakt bardzo ważny-czy nie bierze oleju-o tym ani słowa.
    kolego to v12 jest ;)


    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny
    Najprostsza droga do zdiagnozowania motoru w tym aucie:

    - na odpalonym silniku odepnij najpierw jedna wtyczke przeplywomierza, potem wepnij ja z powrotem i obserwuj zmiany

    - zrob to samo z druga strona silnika

    Zmiana w pracy silnika po odpieciu jednego przeplywomierza powinna byc spora.
    Jesli po jednej stronie zmiana jest a po drugiej nie ma to znaczy ze ta strona po ktorej nie ma zmiany nie pracuje - motor dziala w trybie awaryjnym na 6 cyl.
    zrobiłeś tak jak sz4l0ny radził ... ?

    z pompami włącznie ???


    sorry za odgrzanie kotleta ale komuś się może przydać

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    28
    Wyciecie katalizatorów może powodowac błędy w kompie,pierwasza sonda ustala dawke a druga monituje spaliny za katem,jezeli 2 widzi ze nie zostały oczyszczone spaliny,to koryguje pierwsza na maksa...może to byc jakis trop...Błąd nie wystepuje od razu tylko po pojawianiu sie go ponad 60 razy...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •