Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 43

Wątek: LPG - podgrzewanie elementów instalacji

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    A tak z ciekawości - jaką ustawiasz temp przełączania ?

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    xsilver zależy od konfiguracji i pojazdu i nogi klijenta :)

    od 15 do 40 stopni


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Fizyki nie oszukam i ameryki też pewnie nie odkryję ale pewne działania mogą podnieść efektywność pracy instalacji lpg. Na razie Nikoś trochę zmodyfikował mi instalkę według własnych pomysłów - choć jeszcze wszystko nie skończone bo gdzieś śsie lewe powietrze. Jak wszystkie standardowe elementy będą dobrze ustawione (i zmierzę spalanie) to następnie zrobię dodatkowe modyfikację po swojemu. Może to komuś w przyszłości pomoże a może podsunie pomysł na coś jeszcze. :D :D :D

  4. #34
    Kombinuj.... Ja na razie nie mam problemu LPG, ale chętnie będę się przyglądał tematowi. Wprawdzie postem powyżej lekko sobie zaprzeczasz, ale każda inicjatyw, niezależnie od powodzenia mile widziana ;)

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Jak wszystko usprawnisz to zapomnisz o problemach i przestaniesz kombinować.

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Więc Tak
    Został zmodyfikowany reduktor przed ciśnienie spadało z 1,3 na 0,4
    po z 0,95 na 0,90 bara
    Dysze Zostały zmniejszone z 2,6 na 2,2
    Wtryski skalibrowane skoku z 0,51~0,59 na 0,40 mm

    niestety problem jest z 5 i 6 garnkiem rozjedzają się czasy wtrysków na 2 sekcji na benzynie minimalnie na gazie bardziej

    poprawki trwają



    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Dlaczego zaprzeczam? A tak jeśli chodzi o diesla to braciak jeździ dostawczym Iveco i poważnie rozważa założenia takiego dodatkowego podgrzewacza.Jednym z motywów jest lpg ale wcale się nie obrażę na moje auto jeśli w zimie będzie leciało ciepłe powietrze zamiast po 7-8 min np. po 2-3min. Nawet jeśli będzie to kosztowało odrobinę benzyny to i tak wcześniejsze przełączenie na gaz to zrekompensuje z nawiązką - w sumie to u mnie nie ma np. podgrzewanych siedzeń z czego bym pewnie korzystał zimą więc i tak na poprawienie komfortu zużywałbym prąd.

    Sylwekk - jak już mógłbyś odrobinę pomóc to może podpowiesz czy w skrzynce z bezpiecznikami pod maską znajdują się jakieś doprowadzone fabrycznie przewody prądowe a nie są one wykorzystane z racji uboższego wyposażenia. Bo samo podłączenie takiego podgrzewacza już rozpracowałem (przekaźniki, wyłącznik normalny i termiczny i drobiazgi - w sumie całóść około 100 pln więc nic wielkiego nawet jak by był niewypał) ale skąd wziąć zasilanie - bateria z tyłu - całe auto trzeba by bobrować.

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Zobacz na to - http://www.allegro.pl/item818416124_...ieci_230v.html


    Kolega to ma i fajna sprawa ( oczywiście ma wady , ale działa )

  9. #39
    Cytat Zamieszczone przez grześ73
    Sylwekk - jak już mógłbyś odrobinę pomóc to może podpowiesz czy w skrzynce z bezpiecznikami pod maską znajdują się jakieś doprowadzone fabrycznie przewody prądowe a nie są one wykorzystane z racji uboższego wyposażenia. Bo samo podłączenie takiego podgrzewacza już rozpracowałem (przekaźniki, wyłącznik normalny i termiczny i drobiazgi - w sumie całóść około 100 pln więc nic wielkiego nawet jak by był niewypał) ale skąd wziąć zasilanie - bateria z tyłu - całe auto trzeba by bobrować.
    Otwórz skrzynkę z bezpiecznikami i popatrz, gdzie nie ma bezpieczników a jest pojedyncza wsuwka. Jak odnajdziesz w spisie zastosowanie dla takiego nieistniejącego bezpiecznika, to będziesz wiedział, czy jest na nim napięcie przez cały czas czy tylko po przekręceniu stacyjki. Dodatkowo polecam studium WDS.
    Zobacz na to - http://www.allegro.pl/ite...sieci_230v.html


    Kolega to ma i fajna sprawa ( oczywiście ma wady , ale działa )
    No tak, z zewnętrznym źródłem zasilania to nabiera sensu... Żeby jeszcze było wzbogacone jakąś pompką.... Wtedy nie musi się bardzo rozgrzewać a dość szybko i skutecznie ogrzeje płyn.

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Można też z tego podpiąć zasilanie do pompki od elektrozaworów - i bedzie śmigać jak złoto !

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •