Behr jest oem bmw
Behr jest oem bmw
Behr robi na pierwszy montaż.
Dokładnie tylko logo bmw i numer części będzie zeszlifowane
Kupowałem taki właśnie
Koledzy,
polecam dokładne sprawdzenie termostatu głównego.
są dwa rozstawy śrub.
jeden "trapezowy " a drugi "po kwadracie"
miałem 3 silniki M57 w e39.
świetne sprzety termostaty bywały różne.
wersja 184km bez klapek i termostatu egr ma właśnie ten starszy typ trapezowy, w polifcie silnika 193km już jest rozstaw kwadratowy gdzie śruby są rozmieszczone bardziej w tej samej odległości na obwodzie.
Jak ktoś ma stary typ obudowy termostatu i chce założyć ten nowszy to trzeba zmienić też pompę wody.
Wymieniłem teraz termostat główny, z miesiąc temu termostat Egr. Temperatura w ukrytym menu od 82 przy lekkim obciążeniu do 85 przy jeździe po autostradzie 200.
Tylko na przy pojazdach pod górki (mieszkam w dość mocno gorzystym terenie) wzrasta od ok 88 i zaczyna być słychać visco.
Myślicie że jest już jak należy czy to jeszcze nie to co producent założył.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
A co pokazuje inpa ,skaner itp na wtyczce OBD ? Chodzi mi o temp. oczywiście.
w dieslu jest 88 z klima moze 90-91 max total
wiec mysle ze prawidlowo, diesle sie malo grzeja
Inpa pokazuje dokładnie to co na zegarach w menu. W Inpie obok temperatury wody jest pokazana temperatura silnika. Gdy woda w chłodnicy ma temperaturę np. 66 stopni to temperatura silnika jest np 26 stopni.
O co chodzi z tą temperatura silnika,skąd to czyta?
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka