dobra, odgrzewamy temat :D a więc sprawa ma się tak: moje m60b30 na wolnych obrotach nierówno chodzi i czasami faluje, spodziewam się że prędzej czy później coś pierdyknie (mam nadzieje że później) więc za wczasu wolę się co nieco dowiedzieć. Silnika na pewno nie będę remontował a to z prostej przyczyny $$$, wole wsadzić na to miejsce 4.0. I teraz tak, trochę poczytałem na necie o tym swapie. Niby przekładka P&P ale nie do końca bo we wszystkich tematach były jakieś problemy z wiązką, cuda wianki się działy i na tym tematy umierały bez odpowiedzi. Czy któryś z forumowiczów, który ma za sobą taki swap bądź zna się w tym temacie, mógł by mi nieco naświetlić temat? Skrzynia jak coś zostaje mój manual, a co z resztą osprzętu, jedni mówią że może być wszystko od b30 inni że musi być od b40, jak to jest. Z góry dzięki za odpowiedzi