Kurde, lockbud, użyj jakiegoś przecinka albo wklej fotki tego co masz, bo z tekstu ciężko coś wywnioskować... Na chwilę obecną nie wiem, co zmieniałeś i po co?
Kurde, lockbud, użyj jakiegoś przecinka albo wklej fotki tego co masz, bo z tekstu ciężko coś wywnioskować... Na chwilę obecną nie wiem, co zmieniałeś i po co?
Przepraszam za pisownie, więc tak, kupiłem fotele w elektryce kpl. + boczki + instalacja drzwi kierowcy i pasarzera przód z modółami i el.lusterka składane. Stare miałem wszystko manualne tylko podgrzewane, wymieniłem więc fotele wiązki z drzwi i modóły razem w komplecie i działa wszystko oprócz pamięci fotela kierowcy ponieważ nie mam instalacji pamięci do tego fotela, dodam że pamięć lusterek działa bez problemu. W kostce dochodzącej do fotela kierowcy mam 6 przewodów 2x zasilanie grube 2x poduszka i 2x podgrzewanie, a w fotelu pasarzera to samo + jeszcze jakieś 3 przewody nie wiem do czego bo kolory tych przewodów są inne niż te co wychodzą z drzwi kierowcy czy pasażera. Patrzałem na kostce między drzwiami a słupkiem kierowcy i praktycznie wszystkie przewody jakie wychodzą z drzwi idą dalej za słupkiem oprócz 2 ale to jest od airbag ponieważ u mnie nie było poduszek w drzwiach a w dawcy były więc te przewody kończą się na kostce z drzwi, a reszta przewodów wychodzi z słupka i wchodzi do grubej wiązki idącej w górę gdzieś pod deskę i tu zaczyna się problem, czy wie ktoś które to kable od pamięci i czy można po prostu wpiąć się w te kable poprowadzić je do fotela kierowcy aby uruchomić pamięć ?Zamieszczone przez sylwekk
Pamięć fotela to 1 kabel. Na 4-tym pinie powinieneś mieć kabel w kolorze Niebiesko-czerwonym. Jest to szyna P-Bus przeznaczona dla modułów pamięci.
Jest zajeb....e pamięć działa, Sylwekk jesteś wielki, dzięki wszystkim zainteresowanym za pomoc i jeszcze jedno pytanko nie bardzo działa podgrzewanie, przycisk fotela kierowcy naciskam dioda na przycisku się zapala i po około 5sekundach gaśnie i nie grzeje, a przycisk pasarzera wciskam dioda na przycisku swieci dopuki nie wyłącze ale też nie grzeje, czy może to być wina innego układu pinów w nowych fotelach czy raczej popsute maty grzejne?....
Fajnie, że mogłem pomóc. Co do grzania - gaśnięcie diody oznacza przerwany obwód. Jeśli dioda się świeci, to musisz poświęcić kilka minut, aby poczuć efekt. Fotele skórzane dość długo się rozgrzewają.
Przerwany obwód czyli uszkodzona mata czy da się to naprawić np: polutować nie wiem jak ta mata wygląda i czy wszystkie są takie same, w starych fotelach miałem grzanie i działało, tylko że stare siedzisko miałem w jednej części a w nowych przód siedziska jest wysówane elektrycznie, może dałoby się przełożyć?
Maty są wszywane w skóry. Zatem raczej ciężko będzie wypruć matę z siedziska.... To czy mata jest przerwana, należy sprawdzić miernikiem (omomierz) bo inaczej to jest wróżenie z fusów, dlaczego nie działa.
Okazała się mata a w zasadzie dwie, w oparciu przerwa była na podłączeniu głównej wiązki do maty łatwo poszło i w siedzisku 3 przerwy już w samej macie, kilka godzin z miernikiem i lutownicą dało efekt taki że cieszę się teraz ciepełkiem w cztery litery, wszystko działa jak należy dzięki wielkie za pomoc pozdrawiam. :)
Odświeżę trochę temat... Czy jeśli mam elektryczną roletę a fotele manualne, to powinienem mieć "+" w kostkach foteli? Czy to ten sam przekaźnik?
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Raczej tak, ja nie miałem ani el. rolety, ani foteli, ale jak założyłem el.roletę i przekażnik sterujący zasilaniem to napięcie pojawiło się i na kostce do rolety i na kostkach foteli.
Tylko ja mam rocznik 94 i do rolety mam jeszcze centralkę z tyłu za oparciem kanapy więc instalację mam trochę inną niż w modelach młodszych gdzie roleta streowana jest bezpośrednio z przełącznika, ale pewnie tu i tu napięcie powinno być, jeżeli jest ten przekażnik za schowkiem. :)