Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Wątek: [ elektryka] fotele elektryczne

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Kurde, lockbud, użyj jakiegoś przecinka albo wklej fotki tego co masz, bo z tekstu ciężko coś wywnioskować... Na chwilę obecną nie wiem, co zmieniałeś i po co?

  2. #2
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Kurde, lockbud, użyj jakiegoś przecinka albo wklej fotki tego co masz, bo z tekstu ciężko coś wywnioskować... Na chwilę obecną nie wiem, co zmieniałeś i po co?
    Przepraszam za pisownie, więc tak, kupiłem fotele w elektryce kpl. + boczki + instalacja drzwi kierowcy i pasarzera przód z modółami i el.lusterka składane. Stare miałem wszystko manualne tylko podgrzewane, wymieniłem więc fotele wiązki z drzwi i modóły razem w komplecie i działa wszystko oprócz pamięci fotela kierowcy ponieważ nie mam instalacji pamięci do tego fotela, dodam że pamięć lusterek działa bez problemu. W kostce dochodzącej do fotela kierowcy mam 6 przewodów 2x zasilanie grube 2x poduszka i 2x podgrzewanie, a w fotelu pasarzera to samo + jeszcze jakieś 3 przewody nie wiem do czego bo kolory tych przewodów są inne niż te co wychodzą z drzwi kierowcy czy pasażera. Patrzałem na kostce między drzwiami a słupkiem kierowcy i praktycznie wszystkie przewody jakie wychodzą z drzwi idą dalej za słupkiem oprócz 2 ale to jest od airbag ponieważ u mnie nie było poduszek w drzwiach a w dawcy były więc te przewody kończą się na kostce z drzwi, a reszta przewodów wychodzi z słupka i wchodzi do grubej wiązki idącej w górę gdzieś pod deskę i tu zaczyna się problem, czy wie ktoś które to kable od pamięci i czy można po prostu wpiąć się w te kable poprowadzić je do fotela kierowcy aby uruchomić pamięć ?

  3. #3
    Pamięć fotela to 1 kabel. Na 4-tym pinie powinieneś mieć kabel w kolorze Niebiesko-czerwonym. Jest to szyna P-Bus przeznaczona dla modułów pamięci.

  4. #4
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Jest zajeb....e pamięć działa, Sylwekk jesteś wielki, dzięki wszystkim zainteresowanym za pomoc i jeszcze jedno pytanko nie bardzo działa podgrzewanie, przycisk fotela kierowcy naciskam dioda na przycisku się zapala i po około 5sekundach gaśnie i nie grzeje, a przycisk pasarzera wciskam dioda na przycisku swieci dopuki nie wyłącze ale też nie grzeje, czy może to być wina innego układu pinów w nowych fotelach czy raczej popsute maty grzejne?....

  5. #5
    Fajnie, że mogłem pomóc. Co do grzania - gaśnięcie diody oznacza przerwany obwód. Jeśli dioda się świeci, to musisz poświęcić kilka minut, aby poczuć efekt. Fotele skórzane dość długo się rozgrzewają.

  6. #6
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Przerwany obwód czyli uszkodzona mata czy da się to naprawić np: polutować nie wiem jak ta mata wygląda i czy wszystkie są takie same, w starych fotelach miałem grzanie i działało, tylko że stare siedzisko miałem w jednej części a w nowych przód siedziska jest wysówane elektrycznie, może dałoby się przełożyć?

  7. #7
    Maty są wszywane w skóry. Zatem raczej ciężko będzie wypruć matę z siedziska.... To czy mata jest przerwana, należy sprawdzić miernikiem (omomierz) bo inaczej to jest wróżenie z fusów, dlaczego nie działa.

  8. #8
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Okazała się mata a w zasadzie dwie, w oparciu przerwa była na podłączeniu głównej wiązki do maty łatwo poszło i w siedzisku 3 przerwy już w samej macie, kilka godzin z miernikiem i lutownicą dało efekt taki że cieszę się teraz ciepełkiem w cztery litery, wszystko działa jak należy dzięki wielkie za pomoc pozdrawiam. :)

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Odświeżę trochę temat... Czy jeśli mam elektryczną roletę a fotele manualne, to powinienem mieć "+" w kostkach foteli? Czy to ten sam przekaźnik?
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  10. #10
    Vip Vip Awatar lockbud
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    Było E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Skąd
    - Sosnowiec
    Raczej tak, ja nie miałem ani el. rolety, ani foteli, ale jak założyłem el.roletę i przekażnik sterujący zasilaniem to napięcie pojawiło się i na kostce do rolety i na kostkach foteli.
    Tylko ja mam rocznik 94 i do rolety mam jeszcze centralkę z tyłu za oparciem kanapy więc instalację mam trochę inną niż w modelach młodszych gdzie roleta streowana jest bezpośrednio z przełącznika, ale pewnie tu i tu napięcie powinno być, jeżeli jest ten przekażnik za schowkiem. :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •