Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Pierwsza 7-ka

  1. #21
    Cytat Zamieszczone przez wiku
    Kolego tylko pamiętaj że TDSa trzeba naprawdę kupować z głową i na chłodno żeby później nie żałować. :x
    Wiku, a jakie auto polecasz kupować na gorąco i bez głowy?? ;)

    Tak serio to ryzyko kupienia padliny w TDS-ie jest spore, ale koszt naprawy padalca nie wyczyści tak portfela jak naprawa dobitego 3.0D....

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    139
    BMW
    e38 740 4.4 manual 06.97
    Skąd
    Poznań
    ja ciedawno przerobilem poszukiwania 4,4 manual i naprawde jest ciezko. nie dosc ze malo, to to co w pl sie pokazywalo to najczesciej dosc biedne wersje i najczesciej z gazem. po pol roku poszukiwan w koncu trafilem na mobile cena troche ponad 21000 pln do tego 3k za sciagniecie go bo niestety na drugim koncu niemiec stal :( i 3k wszystkie oplaty i rejestracja i co ciekawe tylko 790 zl za OC - bez znizek - nie mam doplat za wiek itd ale znizek brak (w promocji z NNW na 15k na mnie).
    tak wiec to juz 28k zl.
    w pl na moto i innych portalach widzialem od 18k ale najczeciej cos z nimi bylo nie tak - skrzynie, uderzony albo stan idealny przebieg 180k i 19k zl - ale takiego bym naprawde sie bal kupowac bez pelnej diagnostyki w BMW (albo dobrego znajomego mechanika) troche ponad 400 zl z tego co pamietam kosztuje.

    tak wiec do 20k 4,4 manuala nie polecam. bo jak ktos wiec ze jego auto jest faktycznie w stanie dobrym to nie sprzeda go w cenie bitego albo uszkodzonego.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    ja swojego 4,4 manuala nie szukałem sam się trafił , dopiero po zakupie dowiedziałem się jaki to ciężki temat :)

    kolega szuka już 5 miesiąc i albo pogodzi się z automatem albo poczeka aż mi się zechce sprzedać szałas bo temat okazuje się nie odnalezienia


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    7
    4.4 to nie na mój portfel ;)

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    23
    BMW
    e39 525
    Skąd
    Reda
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    do 3,0 mam to, że pali koło 2 litrów więcej
    Damn....to pod moją nogą 2.8 paliłby w granicach 10 - 9,5 litrów??? :galy:
    To moją poprzednią Prelką mimo, że manual i 4 cylindry poniżej 10 litrów zejść nie mogłem...
    No chyba, że moje 3.0 spala jakoś nie normatywnie mało??
    Pozdr.
    Tomek

    Zawodowo - http://www.tuner-design.pl

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    W M60 pali spokojnie ten 1-2 litrów więcej z prostego powodu to starszy silnik od M52 konstrukcyjnie, cięższy większej mocy i momentu a to wszytsko woła pić sam moment odpalenia V8 jest dużo gorszy na zimno to jest już 8 cylindrów :) 2,8 ma mniej cylindrów jest lżejsze, mniejsza moc i moment ( ale w lżejszym aucie radzi sobie tak prawie samo ). Jechałem 730i, jechałem 728i różnic po za spalaniem nie czułem od 2,8 odczuwalnie mocniejsze jest dopiero moje 3,5 i wzwyż

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    23
    BMW
    e39 525
    Skąd
    Reda
    No Ja porównania niestety nie mam. Może na jakimś zlocie uda się zobaczyć, czy faktycznie różnic brak. Jest za to jedna zasadnicza różnica dotycząca tych samochodów - 3.0 to już dźwięk V8 :D.

    Co do spalania to przypuszczam, że V8 powinno spalać więcej, po prostu nie sądziłem, że 2.8 w 7'mce może w jeździe miejskiej (70/30 w stosunku do trasy) zejść poniżej 10 litrów. W końcu to ciężkie auto i te R6 jednak musi się tam trochę napracować ;)
    Pozdr.
    Tomek

    Zawodowo - http://www.tuner-design.pl

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    2,8 musi się tak samo napracować jak 3,0 V8 w końcu dzieli je aż 10Nm :) do tego M52 osiąga max moment niżej :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •