zastanawiałe sie nad shadowline ale nie moge sie przełamac w zniszczeniu chromu bo jest w idealnym stanie a tak pozatym dziekuje wszystkim za komentarze pozdr. i przy orginalnych tłumikach zostane takie dała fabryka :D
zastanawiałe sie nad shadowline ale nie moge sie przełamac w zniszczeniu chromu bo jest w idealnym stanie a tak pozatym dziekuje wszystkim za komentarze pozdr. i przy orginalnych tłumikach zostane takie dała fabryka :D
Zawsze może dołożyć od 4.0 albo 5.0. Moim zdaniem są ładniesze... ;)Zamieszczone przez Mariusz735i
kwadratowe końcówki tłumika zarezerwowane są dla 750i/750iL pozostałe wersje silnikowe e32 mają takie same fabryczne końcówki wydechu
Czarne e32 w benzynie!
było już kilka razy mówione, ale i ja muuuuuszę :] świetne!!!
usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 (magia V12) | Ex: BMW E32 735i '87
Honda VT 1100 chopper
Schematy E32 (czytelna lista plików)
sz4l0ny, niestety się mylisz i (zapewne nieświadomie) wprowadzasz w błąd...Zamieszczone przez sz4l0ny
W wersjach 3.0, 3.0 V8 i 3.5 średnica końcówki to 55mm
http://www.realoem.com/bmw/showparts...67&hg=18&fg=95
w wersji 4.0 średnica to 65mm
http://www.realoem.com/bmw/showparts...67&hg=18&fg=95
a w wersji 5.0 to oczywiście "kwadrat" 79x62mm i o tym chyba wszyscy wiedzą ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts...67&hg=18&fg=95
Jak widać w powyższych linkach, do wyboru były jeszcze wersje końcówek w chromie i czerni (oprócz 5.0)...
Więc nadal podtrzymuję swoją opinię, że lepiej pasowałyby od 4.0 albo 5.0. W przypadku 4.0 - niby 1cm a robi naprawdę wspaniałą robotę z tyłu ;)
Obawiam się Tuczi, że "nakładki" które prezentujesz z katalogu to dodatek do końcowek ostatniego tłumika, w odróżnieniu od końcowego wydechu z V12 w którym końcówki są na stałe a całość jest z nierdzewki.
Cokolwiek by tu nie przedstawiać, kolega którego dotyczy ten wątek ma dobre rozeznanie w tym co pasuje do jego auta, więc sam najlepiej wie co dokładać a co nie i chwała mu za to.
Czarne e32 w benzynie!
Witam kolege !
Oj znawcy germanów :) nie sztuką jest mieć dużo kasy i dać ją komuś żeby zrobił z siódemki fajną fure lub inną prostą droga nabyć fajne gotowe e32 i chwalić sie z posiadania fajnego auta, mi znacznie większą satysfakcje sprawia dążenie krok po kroku do pewnego calu i robienie każdej mydyfikacji własnoręcznie, trwa to czasami długo ale można dojśc do etapu kiedy założenie najmniejszego drobiazgu sprawia mega radość.
Przykładowo kolega Jasiu nie jest z tych którzy na zime oddają felgi do polerki jakiejś firmie tylko znając życie sam będzie ręcznie polerował całą zime w pokoju i na wiosne będzie podwójna satysfakcja z fajnych felg i z fajnie wykonanej samodzielnej roboty
Masz 100% racji :)
Nie każdy trafia w lotka aby poszaleć , a każda własnoręczna robota cieszy 10x bardziej niż orginał :) (chociaż gdyby trafił się oryginał to też nie było by źle :> )