Strona 9 z 13 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 122

Wątek: Zła praca silnika M62 po ostrej jeździe

  1. #81
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    189
    BMW
    BMW
    Skąd
    Polska
    Witam

    Kolego NikosWariat znalazłem w internecie taką informacje która potwierdził również mój znajomy . Tzn . gdy silnik pracuje już na oleju mineralnym jakiś czas, to nie można już zastosować oleju półsyntetycznego lub syntetycznego , bo mogłoby to spowodować wypłukanie nagarów i szlamów, rozszczelnienie i zapchanie kanałów olejowych, a w
    konsekwencji zatarcie silnika . Czy to prawda ?

  2. #82
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    pasjonat a czytałeś wcześniej coś o płukance ? czy przeoczyłeś ten fragment ?


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  3. #83
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    189
    BMW
    BMW
    Skąd
    Polska
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    pasjonat a czytałeś wcześniej coś o płukance ? czy przeoczyłeś ten fragment ?
    Czytałem czytałem . A możliwe jest żeby silnik się rozszczelnił i brał olej ??

  4. #84
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    tak to normalne wlejesz syntetyk , zje go trochę silnik uszczelni się nowym olejem


    Moje e36 325 po zmianie z Minerala na syntetyk przy przebiegu 300 000km zjadło przez pierwsze 300km z 2 litry oleju , potem jeszcze w ciągu 2000km z 3 litry oleju i potem już nigdy nie zjadło mi grama oleju , na mineralnym mi zjadał 1 litr na 1000km

    moja wymień to olej a nie szukaj za i przeciw tylko zacznij działać a nie pogarszasz sprawę z dnia na dzień


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  5. #85
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    189
    BMW
    BMW
    Skąd
    Polska
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    tak to normalne wlejesz syntetyk , zje go trochę silnik uszczelni się nowym olejem


    Moje e36 325 po zmianie z Minerala na syntetyk przy przebiegu 300 000km zjadło przez pierwsze 300km z 2 litry oleju , potem jeszcze w ciągu 2000km z 3 litry oleju i potem już nigdy nie zjadło mi grama oleju , na mineralnym mi zjadał 1 litr na 1000km

    moja wymień to olej a nie szukaj za i przeciw tylko zacznij działać a nie pogarszasz sprawę z dnia na dzień
    \

    Więc mnie przekonałeś olej wymieniam na 10W40 Castrol . Zobaczymy czy bedzie problem z głowy ...

  6. #86
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    bledną decyzja nie pół tylko syntetyk

    to tak ja byś miał kobietę która jest w połowie w ciąży albo trochę w ciąży albo prawie w ciąży


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  7. #87
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    189
    BMW
    BMW
    Skąd
    Polska
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    bledną decyzja nie pół tylko syntetyk

    to tak ja byś miał kobietę która jest w połowie w ciąży albo trochę w ciąży albo prawie w ciąży
    Boje się troche takiej zmiany . Nie moge zalać półsyntetyka a po pewnym czasie syntetyka ? chyba półsyntetyk jest już troche lepszy do tego silnika niż mineralny ?
    Jesteś w 100% pewny że po zmianie oleju mój problem zniknie ?

  8. #88
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    na twój problem może być kilka faktów związanych na raz

    ale 1 z nim na pewno jest olej

    lej syntetyk i się nie przejmuj

    ja też się kiedyś bałem ...

    ps.w Liceum znałem 2 Ireny jedna była już dziurawa a 2 nie bo się bała sądzę że tak jest do tej pory :)


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  9. #89
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    w Liceum znałem 2 Ireny jedna była już dziurawa a 2 nie bo się bała sądzę że tak jest do tej pory
    piękne, znam to z autopsji.
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  10. #90
    Cytat Zamieszczone przez pasjonat
    Boje się troche takiej zmiany . Nie moge zalać półsyntetyka a po pewnym czasie syntetyka ? chyba półsyntetyk jest już troche lepszy do tego silnika niż mineralny ?
    Jesteś w 100% pewny że po zmianie oleju mój problem zniknie ?
    Nie przesadzaj. Półsyntetyk to nazwa marketingowa. Jest to olej mineralny z syntetycznymi dodatkami. Chcesz przed wymianą zastosować płukankę, a boisz się wypłukania nagarów... To logiczna sprzeczność, bo płukanka też ma za zadanie rozrzedzić stary olej i zebrać brudy (w tym nagary). Nie ma co panikować tylko zalewać silnik dobrym jakościowo olejem i cieszyć się dobrą pracą silnika.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •