Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Wątek: Witam fanów serii 7

  1. #1
    Banned
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    365
    BMW
    E38 4.4 97' i E38 750iL 98' INDIVIDUAL
    Skąd
    Warszawa

    Witam fanów serii 7

    Jako że kultura nakazuje się przywitać i powiedzieć dwa, trzy słowa słowa o sobie, tak też uczynię.

    Nazywam się Mateusz, mieszkam i pochodzę z Warszawy (ale pracuję w Toruniu) i od blisko 3 miesięcy jestem właścicielem E38 740iA 4.4 z 98' (przed liftem) w wersji INDIVIDUAL, z przebiegiem 209tyś km (prawdopodobnie autentyczny z racji poparcia wpisami z książki i historią z BMW Łomianki). Długo poszukiwałem sprawnej i zadbanej E38, a że za cel postawiłem nie starsze jak 98 i 4.4, albo 5.4 to sprawa była jeszcze trudniejsza. W końcu po kilku miesiącach wertowania ogłoszeń i oglądania padlin znalazłem swoją siódemkę. Auto od drugiego właściciela, w rękach od 2002', oryginalna książka serwisowa (uzupełniana na bieżąco), serwis głównie autoryzowanym serwisie - Łomianki k. Warszawy... ogólnie w naprawdę przyzwoitym stanie technicznym i idealnym wizualnie. Żaden element nie lakierowany, szyby oryginalne - niemal cud. Oczywiście nie obyło się bez pakietu startowego ale i ten bez większych tragedii...