Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: problem z parownikiem LandiRenzo ig1

  1. #1
    Vip Vip Awatar blubas
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    292
    BMW
    728i M52 96r LandRenzoOmegas
    Skąd
    Chełmek

    problem z parownikiem LandiRenzo ig1

    Panowie :D !! niestety, mój reduktor wyzionął ducha a konkretnie pojawił się wyciek gazu z miejsca zaznaczonego na załączonym zdjęciu

    w związku z tym mam pytanie czy kupić nowy (z tego co się orientowałem tani nie jest bo 700zł ) czy regeneracja? a jeśli chodzi o regeneracje to czy jest to faktycznie jakieś rozwiązanie czy tylko nadzieja że będzie dobrze działać :medit: .
    Acha silnik M52b28 instalacja omegas

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    395
    BMW
    A6-na razie
    Skąd
    Biała Podlaska
    No niewątpliwie różnica między zestawem naprawczym a parownikiem spora
    http://www.allegro.pl/item805962725_..._oryginal.html

    Warto spróbować zregenerować moim zdaniem,jak zrobisz to sam co wielką filozofią nie jest to około 500zł w kieszeni.
    Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał chłop gdy rzucił młotkiem w kota a trafił w teściową

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    regeneracja


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  4. #4
    Vip Vip Awatar blubas
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    292
    BMW
    728i M52 96r LandRenzoOmegas
    Skąd
    Chełmek
    Jeśli NikosWariat tak twierdzi to tak też zrobię, dam znać jak będzie po wszystkim!!

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Oryginalny zestaw kosztuje okol 170zł

    będzie tez potrzebne ci 1/2 litra nitro lub np odtłuszczacz do hamulcy

    przy rozbieraniu warto zrobić se zdjęcia bo reduktor jest 2 komorowy

    więc warto zrobić zdjęcia

    przy składaniu uważaj

    ogólnie se poradzisz tylko nie zapomnij go wyczyścić z syfu z gazu

    to bardzo dobry reduktor wytrzymuje naprawdę długie przebiegi


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  6. #6
    Vip Vip Awatar blubas
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    292
    BMW
    728i M52 96r LandRenzoOmegas
    Skąd
    Chełmek
    hehe:) ja się w to bawić nie będę tylko warsztat lpg :P

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    lepiej samu niż dać do warsztatu oni go nie wyczyszczą z syfu a Ty Tak


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  8. #8
    Vip Vip Awatar blubas
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    292
    BMW
    728i M52 96r LandRenzoOmegas
    Skąd
    Chełmek
    Witam ponownie, powoli moja cierpliwość się wyczerpuje :medit: byłem wczoraj u gazownika z moim samochodem oraz nieszczęsnym reduktorem, podpiął to pod komputer, instalacja pracowała 677h, gościu stwierdził że to jeszcze nówka i chodzi jak złoto, później jeszcze drugi (cwaniak jakiś) stwierdził że ten reduktor ma zawór spustowy od spodu obudowy i spuszcza sobie nadmiar gazu jak silnik dostaje kopa a potem od razu puszcze z gazu, no w to, to akurat nie wieżę... no ale cóż fantazja czasem ponosi każdego. Wracając do reduktora... reduktor popracował kilka-kilkanaście minut, gościu psikał go jakiś specyfikiem do sprawdzania szczelności no i nic... kilka przegazówek i tez nic, działa wszystko jak w bajce. Na koniec został rzucona ostateczna teza że reduktor na pewno jest szczelny bo nie pokazał się żaden wyciek... a już na pewno skoro był ten wyciek to sam by się nie uszczelnił z powrotem no i skończyło się na tym ze to ten zaworek spuszcza gaz... no ok niech będzie, ucieszyłem się, jestem te kilka stówek wprzód. Radość trwała przez 15km :P podjeżdżam pod dom (nawiew włączony) a tu zamiast zapachu skóry w samochodzie komora gazowa, szybko wypadam na zewnątrz otwieram maskę znajomy widok reduktor cały oszroniony, coś w nim syczy, eche... zaworek spustowy... spuścił nadmiar gazu.. taką że można butle turystyczną nabić. Panowie skoro ten reduktor jest niby jeszcze świeży i podobno jest bardzo dobry i bezawaryjny to dlaczego takie cyrki są z nim? czego to jeszcze może być wina? bo teraz się już zastanawiam nad kupnem nowego ale czy jego również szlag nie trafi? a co do regeneracji do podzwoniłem po kilku warsztatach w okolicy połowie nie chce robić regeneracji a druga połowa wciska mi inny reduktor .. jakiś magicjet za 300stówki.. :what:

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    677 godzin przepracowanych to około 30 000 wg moich doświadczeń

    a jak pisałem zestaw naprawczy pomoże

    reduktor kiedyś w historii musiał ostro zamarznąć (np problem z układem chłodniczym)

    stąd problem

    pewnie poszedł taki 1 oring ale wymień całość

    to naprawdę dobry reduktor i warto go zregenerować ,
    Magic 3 to jak byś postawić BMW 7 E38 z Deawoo Nubirą
    nie ma porównania

    co do naciągania reduktorów na 2 reduktor jest nie bez powodu ....


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  10. #10
    Vip Vip Awatar blubas
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    292
    BMW
    728i M52 96r LandRenzoOmegas
    Skąd
    Chełmek
    jeśli już zakupie zestaw naprawczy (możesz polecić jakiś sprawdzony sklep internetowy? nie chce trafić na podróbkę) to czy ciężko jest samemu wymienić membrany, sprężynki, śrubki i Bóg wie co tam jeszcze. Czy po wymianie membran trzeba przeprowadzać kalibracje?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •