-
Vip
Vip
Ja u siebie jak wymieniałem 3,0i 94r. to musiałem odkręcić dwie nakrętki klucz 10 trzymały tą obudowe przewodów, wypiąć cewki i energicznym ruchem pociągnąć za tą obudowę do góry i wszystko się ładnie powypinało. Robiłem tak dwie strony i nic nie pękło, trzeba tylko bardzo uważnie zakładać pokrywę z nową uszczelką mnie z jednej strony niestety trochę się zawineła i miałem dwa razy robotę, a i dobrze jest też wymienić te okrągłe uszczelki pod śruby dostępne tylko w serwisie ale są tanie około 1zł i ponoć w miescu łączenia obudowy łańcucha rozrządu a korpusu silnika dać kropkę silikonu temperaurowego, pozdrawiam.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum