Luźna pompa może gubic olej. To skutkuje brakami w smarowaniu
Jeśli masz silne ssanie w skrzyni korbowej (bagnet/korek) to padła odma. Temat wielokrotnie omawiany :)
Luźna pompa może gubic olej. To skutkuje brakami w smarowaniu
Jeśli masz silne ssanie w skrzyni korbowej (bagnet/korek) to padła odma. Temat wielokrotnie omawiany :)
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
to ma pytanko do was... czy w miejscu gdzie odkreca sie pompa jest tam jakas uszczelka albo oring??bo jesli tak to bym wczesniej zakupił.Tak Sylwek7 czytałem na temat odmy i juz jest zamowiona:D obejzałem co jest ,,5" i niedługo sie za nia zabiore:).Tylko ze sprzedawca za sama odme bez uszczelki i oringu chce 160 zyla w auto didoszak w koszalinie sprzedaje tam tylko czesci do bmw!!Tyle ona kosztuje??
...ther's no better way to flyy...
Tak. Odma kosztuje w granicach 160 PLN ale koniecznie kup uszczelkę pod nią (koszt około 15 PLN) i warto zamówic uszczelki pod kolektor. Są drogie, więc jak znajdziesz, to polecam zamienniki. Są na pewno lepsze niż stare 10-cio letnie wygrzane oryginały ;)
Co do pompy, to jak nie będziesz jej demontował, to nie są potrzebne żadne O-ringi. Poza metalowo-gumową uszczelką pod mała miskę
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
Panowie ,a czy przy operacji sprawdzenia/dokręcenia pompy oleju należy wyposażyć się w jakieś śruby? Na wielu zdjęciach widziałem "lekko zużyte" i pokrzywione.
Pozdrawiam Jaro
ex 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA
.Sylwek7 obczaiłem jak sie zabrac do wykrecenia samej odmy z tyłu kolektora, ale jezeli chodzi o wymiane uszczelek pod kolektorem dolotowym to boje sie troche bo tam tyle tego jest, kabli i wezykow ,mechanika zaufanego nie mam:( .Troche sie znam na mechanice ale jezeli chodzi i V8 to sie troszke boje:)Jest to bardzo skomlikowane??.Do Jarogmur-Jasne ze jak widzisz krzywe sruby i juz zmeczone to dobrze jest je wymienic na nowe, w dodatku czytałem cos o takej pascie laccocite czy jakos tak to zabezpieczenia srub przed wykrecaniem, sa jej 3 rodzaje od słabszej do mocno zabezpieczajacej srube.Drogie pewnie nie sa te sruby ,a masz spokojniejsza głowe:)
...ther's no better way to flyy...
MichałV8 - no cóż, jak sie boisz, to oczywiście nie ruszaj, bo szkód można narobić :/
śruby rzeczywiście można posmarować klejem lub lekko uderzyć w gwint, tak żeby zagięły się 2-3 nitki gwintu na śrubie. Wejdzie na pewno, a nie odkręci sie.
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
mam jeszcze jedno pytanie. Jakie śruby będę potrzebował przy dokręcaniu pompy oleju, jak fabryczne będą pogięte?
Pozdrawiam Jaro
ex 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA
Jeśli będą pogięte, to będziesz potrzebował oryginalnych nowych śrub. Tylko nie wiem dlaczego miałyby byc pokrzywione :/Zamieszczone przez jarogmur
Śruby mocujące są dostępne - 1 śruba M8 i 2 nakrętki. Te 11 sztuk co skręcają samą pompę nie są dostępne w ASO :/
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci
http://www.realoem.com/bmw/showparts...&fg=30&lang=pl
Wystarczy tylko 1 sruba (czy to częsćnr 7) ? a pozostałe 2 na których się trzyma pompa czy sa takie same jak ta pierwsza czy jakieś inne?
A ta nakrętki na zapas jaki to numer części i w, które miejsce się je przykręca?
na jakaś zdjęciach widziałem pogięte w "banana" dlatego się pytam. Były bodajże dwie mocno zmasakrowane.
Pozdrawiam Jaro
ex 540i 6b
ex e39 525i
ex e38 735iA
ex e39 540iA