@rodzinabmw nie żebym się Ciebie czepiał, ale Twoje posty właśnie zmusiły mnie do odpowiedzi w tym wątku
Ogólnie dobrze prawisz, tyle że kilku detali się czepię...
E32 - miałem R6 (735) i mam V12 (750). Ostrzegano mnie wielokrotnie że V12 jest drogie w utrzymaniu, argumentem było że jest dużo droższe niż R6 czy V8Zamieszczone przez rodzinabmw
O V8 się nie wypowiem, bo nie miałem, jednak w zestawieniu R6 a V12... no cóż miałem/mam oba więc mogę się co nieco wypowiedzieć na ich temat, liczę również na to że i Twoje mocne słowa i tezy poparte są identycznym (osobistym) doświadczeniem :]
Koszty utrzymania R6 wyszły mnie znacznie większe niż V12 - użytkowane były/są identycznie, tyle że w jednym (R6) wyremontowałem silnik [nie było to planowane, a też szybko wróciło do stanu pierwotnego] natomiast w drugim (V12) wymieniłem skrzynię - kupiłem z uszkodzoną, więc nie było to zaskoczeniem.
V12 ma większe spalanie - ale czy to jest minus? Nie sądzę. Moc i osiągi rekompensują to. Auto w automacie, a na 1.biegu (ustawienie: S1) doszedłem do 120km/h i pewnie nie była to granica... 250km/h na autobanie.... ehhhh no i ten widok po podniesieniu maski.... bezcenny
Nie kupuje się wymarzonego auta kierując się EKONOMIĄ ale odczuciami - dlatego takiego subiektywnego przyciągania do danego pojazdu nie zatrzyma żadna zdroworozsądkowa kalkulacja! Zdanie to traktuję bardzo poważnie i dlatego uważam że głupotą jest aby portfelem walczyć ze swoimi marzeniami - nawet tymi na krótką metę... nie namawiam również nikogo do zaciągania pożyczek, sprzedaży swoich dzieci czy produkcji ich po becikowe....
Każda sroczka swój ogonek chwali...Zamieszczone przez rodzinabmw
Co do LPG w V12 - jestem jednym z wielu posiadaczy instalacji 3.gen. Nie zakładałem jej. Jadąc po auto byłem przekonany że jest bez LPG, ale po tych 610km drogi po wymarzone auto było mi wszystko jedno - podjąłem decyzję że w razie czego odepnę i tyle.
Nie odpiąłem, ale nie używałem. Przyszedł dzień że zabawka mi się znudziła i chciałem następną - inne auto. Wystawiłem na sprzedaż i postanowiłem sprawdzić tą instalację żeby nie było świńskiej tragedii przy kliencie. Auto na tej instalacji śmiga bezproblemowo! ... przynajmniej do 180km/h wtedy przy kickdownie potrafi przybraknąć gazu w dolocie.... :D




 
			
			 
					
				 ) | Ex: BMW E32 735i '87
 ) | Ex: BMW E32 735i '87 
					
					
					
						 Odpowiedz z cytatem
  Odpowiedz z cytatem