Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: h&r -50 czy zmiana amortyzatorów konieczna?

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn

    h&r -50 czy zmiana amortyzatorów konieczna?

    h&r -50 czy zmiana amortyzatorów konieczna?

    Mam 735 z 1996 nie zadna sport, normalny zawias i nadeszla chwila w której mysle o glebie :D

    i teraz co robic, czy trzeba kupic nowe amortyzatory (pracujace w innym przedziale)?
    Co o tym myslicie? Wiem ze |FuBu i Arielowaty nie zmianiali sprezyn ale oni mieli 728sport a co za tym idzie troche inne krotrze amortyzatory?

    Podajcie kilka opini i moze moga sie wypowiedziec Ci którzy to robili.
    Z góry dzieki

    Acha Niemam nivo

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar MCGUMA
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    616
    BMW
    e32 735i, e46 318, ex(e30 325i touring, e30 325i coupe, e30 318 sedan, )
    Skąd
    Mielno/Koszalin
    Będzie to chodziło do czasu,bo armortyzatory Ci padna moment.O ile amory nie będą dobijały-ale ta gleba je wykończy :) -25 do -30 to jeszcze mogło by być,ale nie -50
    Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    ja mam -55mm i nie polecam tego rozwiązania np nie idzie ustawić kątów kół z tyłu


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    335
    BMW
    E38 740IL 2001r
    Skąd
    Grantham UK
    Ja ostatnio wymieniałem komplet mam -30/-25
    I z tego co wiem to jest to max na zwykle amory ( no i poza tym drogi w UK mamy lepsze ) dobrze sie zastanów . Żebyś nie popłyną na koszta podwójnej roboty
    Ariel i FuBU jeżdżą w UK a to spora różnica . Tu 10-cio letnie auta mają jeszcze orgi. zawiasy i amory .

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    Cytat Zamieszczone przez darwaso
    Ja ostatnio wymieniałem komplet mam -30/-25
    I z tego co wiem to jest to max na zwykle amory ( no i poza tym drogi w UK mamy lepsze ) dobrze sie zastanów . Żebyś nie popłyną na koszta podwójnej roboty
    Ariel i FuBU jeżdżą w UK a to spora różnica . Tu 10-cio letnie auta mają jeszcze orgi. zawiasy i amory .


    ja tez jestem w uk ....

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    335
    BMW
    E38 740IL 2001r
    Skąd
    Grantham UK
    Cytat Zamieszczone przez kamiltar
    Cytat Zamieszczone przez darwaso
    Ja ostatnio wymieniałem komplet mam -30/-25
    I z tego co wiem to jest to max na zwykle amory ( no i poza tym drogi w UK mamy lepsze ) dobrze sie zastanów . Żebyś nie popłyną na koszta podwójnej roboty
    Ariel i FuBU jeżdżą w UK a to spora różnica . Tu 10-cio letnie auta mają jeszcze orgi. zawiasy i amory .


    ja tez jestem w uk ....
    sorry :D
    kurcze dopiero wstałem i jeszcze nie do końca jestem obudzony

  7. #7
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez kamiltar
    Wiem ze |FuBu i Arielowaty nie zmianiali sprezyn ale oni mieli 728sport a co za tym idzie troche inne krotrze amortyzatory?
    chodzi ci o amory.. ;)

    Fubu ma sportowe amory bo to wersja zawiasem M technik i tutaj jest chyba krotszy amor i jest szansa ze jest bedzie okej..

    Arielowaty ma/mial serie

    jest wiele opinii na ten temat,czytalem sporo na temat 50h&r na 7er.com i sporo ludzi wymienia bez nowych amorow a na moje pytanie czy jest wszystko ok czy nie zwalily sie amory..otrzymalem odpowiedz : po co przeciez jest wszystko ok

    H&R podaje ze obnizenie tymi springami jest +- 50mm co nie znaczy ze tyle siadzie

    co ciekawe sprezyny tej firmy maja naprawde ciekawa budowe ,wszystkie inne np.AP,Fintec,Lowtec ktore maja zakres do 40mm maja po 4 zwoje jesli dobrze pamietam

    H&R ma ich 5 lub 6 i wysokosc sprezyny jesli postawimy sobie obok np AP to H&R jest wyzszy o ok 1cm.. (jest gdzies moja fotorelacja z tego porownania)

    troche sie nazmieniale tych rzeczy i moge powiedziec ci tylko jedno..

    H&R jest dla mnie rewelacja sadze ze Eibach takze-ale tutaj wiele slyszalem ze sa troche twarde-ale jak mowie ..nie gadam bo nie mialem Eibachow

    obecnie mam H&R 35 i jestem w szoku jak auto pieknie zachowuje sie na drodze i komfort jest baaaardzo zblizony do serii..jednak duzo lepiej wyglada!

    jest jeszcze jedna opcja-gwint

    ;)

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    335
    BMW
    E38 740IL 2001r
    Skąd
    Grantham UK
    Cytat Zamieszczone przez 7ka
    Cytat Zamieszczone przez kamiltar
    Wiem ze |FuBu i Arielowaty nie zmianiali sprezyn ale oni mieli 728sport a co za tym idzie troche inne krotrze amortyzatory?
    chodzi ci o amory.. ;)

    Fubu ma sportowe amory bo to wersja zawiasem M technik i tutaj jest chyba krotszy amor i jest szansa ze jest bedzie okej..

    Arielowaty ma/mial serie

    jest wiele opinii na ten temat,czytalem sporo na temat 50h&r na 7er.com i sporo ludzi wymienia bez nowych amorow a na moje pytanie czy jest wszystko ok czy nie zwalily sie amory..otrzymalem odpowiedz : po co przeciez jest wszystko ok

    H&R podaje ze obnizenie tymi springami jest +- 50mm co nie znaczy ze tyle siadzie

    co ciekawe sprezyny tej firmy maja naprawde ciekawa budowe ,wszystkie inne np.AP,Fintec,Lowtec ktore maja zakres do 40mm maja po 4 zwoje jesli dobrze pamietam

    H&R ma ich 5 lub 6 i wysokosc sprezyny jesli postawimy sobie obok np AP to H&R jest wyzszy o ok 1cm.. (jest gdzies moja fotorelacja z tego porownania)

    troche sie nazmieniale tych rzeczy i moge powiedziec ci tylko jedno..

    H&R jest dla mnie rewelacja sadze ze Eibach takze-ale tutaj wiele slyszalem ze sa troche twarde-ale jak mowie ..nie gadam bo nie mialem Eibachow

    obecnie mam H&R 35 i jestem w szoku jak auto pieknie zachowuje sie na drodze i komfort jest baaaardzo zblizony do serii..jednak duzo lepiej wyglada!

    jest jeszcze jedna opcja-gwint

    ;)

    Fakt Eibach jest twardawy
    Ale za to kontrola nad autem jest 100%, tak jak powiedziałeś szok jak auta się zachowują w porównaniu do orgi zawiasu.
    Jeśli chodzi o glebę -50 toja bym się raczej zdecydował na gwinty.
    Może następnym razem :D

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    123
    BMW
    e38
    Skąd
    lublin
    a właśnie co do gwintów to gdzie tego szukać i czy gwint jest na 4 koła czy tylko przód
    ja mam jamexy -30 ale co najlepsze to one wcale nie siadły wręcz przeciwnie , ale za to jest dużo twardsze nisz seria ale ja chce glebe nawet -60 ;) :D

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    196
    BMW
    bylo e38 735i
    Skąd
    londyn
    gdzie mozna kupic krótkie amortyzatory?

    Czy jest sens zakladac -50h&r i nowe normalne amortyzatory?

    Ile kosztuje normalny gwint który warto kupic?

    8/

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •