Z wolnymi obrotami to jest temat rzeka. Rzeczy, które należy w Twojej sytuacji na pewno sprawdzić:


- przepływomierz (czujnik termiczny przeplywomierza - decyduje on o składzie mieszanki - jeśli podaje złe dane nie włączy ssania) Sam czujnik termiczny jest niewymienialny, musisz zmienić cały

- jeśli masz gaz to nieśmiertelne adaptacje i regulacja dawki

- poza tym zmiania świec i cewek może też znacznie pomóc, bo jak np na kilku cylindrach spalanie jest słabe - może to dać takie objawy. Wjedź na komputer i sprawdź jak wygląda tam sytuacja

Wspominane też było na forum o krokowcu od wolnych obrotów - też można sprawdzić.

Co do oporów kierownicy to dwie najbardziej prawdopodobne rzeczy - albo pompa wspomagania już nie jest pierwszej wydajności i ma problemy z "przerzuceniem" siłą rzeczy gęstszego w takiej temperaturze płynu, albo niewłaściwy płyn w układzie który w takiej temperaturze jest za gęsty.