Pokaż wyniki od 1 do 10 z 368

Wątek: hydraulika klapy bagażnika e38

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    80
    BMW
    E38 740
    Skąd
    z zagranicy
    No w sensie ten przycisk na pilocie. Widzisz to u mnie nie odkakuje w ogóle i pewnie dlatego się zaraz domyka bo zamek myśli że chcę zamknąć pewnie ? A skoro nie odskakuje to siłowniki ? To by miało sens bo klapa czasami mocno uderza jak ją puszczę z większej wysokości. Dzięki za odpowiedź

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez bartek0788 Zobacz posta
    A u mnie kolejny problem a mianowicie klapa się normalnie otwiera i zamyka, stan oleju ok, jednak przy pierwszej fazie otwierania jak tylko puści dociąganie klapy widać jak by pierwsza podnosiła się strona z słownikiem i delikatnie gnie klapę. Demontowalem juz ten drugi siłownik pneumatyczny ale wydaje się że jest ok, nie da się go normalnie wcisnąć wiec raczej trzyma ciśnienie. Nie wiem czy tak ma być na filmikach z YT nie ma takiego efektu. Co o tym myślicie?
    To, że siłownik ciężko jest wcisnąć nie oznacza, że jest sprawny. Odepnij sobie oba siłowniki i zobacz ile waży klapa oraz w jakich pkt. jest podnoszona to zrozumiesz jaką ciężką robotę ma hydraulika i wspomagający gazowy amortyzatorek. Wymień go na nowy.

    Cytat Zamieszczone przez NavidZ Zobacz posta
    No w sensie ten przycisk na pilocie. Widzisz to u mnie nie odkakuje w ogóle i pewnie dlatego się zaraz domyka bo zamek myśli że chcę zamknąć pewnie ? A skoro nie odskakuje to siłowniki ? To by miało sens bo klapa czasami mocno uderza jak ją puszczę z większej wysokości. Dzięki za odpowiedź
    Jeżeli masz tylko dociąganie klapy, to służy to po to, aby bez "trzaskania" z gracją zamykać bagażnik. Przycisk na pilocie/klapie służy do odryglowania klapy. Resztę robisz ręcznie. Jeżeli po wciśnięciu klapa odskakuje i się zamyka, sprawdź gumowe odboje. Powinien z nich po otwarciu wystawać cypel który jest na sprężynie. Często te cyple zapiekają się i trzeba wymienić odbój na nowy.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •