- 
	
	
		
			
			
				Doświadczony Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
							
							
						
						
				
					
						
							Włącz PDC i przystaw ucho do czujnika i dotknij go palcem, usłyszysz ciche trzaskanie, jak trzaska to sprawny. 
 W wyjątkowych sytuacjach czujnik może trzaskać ale będzie uszkodzony. Ja miałem taki jeden, wtedy komp pokaże.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							Z tyłu prawy skrajny i z przodu prawy przy rejestracji nie cyka, jak sie zabrać za te listwy zeby nic nie połamać?
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Doświadczony Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							z tył to pociągasz i listwy wychodzą, z przodu musisz odkręcić zderzak. czyli od spodu obok wspornika rejestracji (przy kratce) masz dwie śruby, oraz po dwie w nadkolu na stronę, jedna na dole i druga ok 30cm wyżej.
 Jak je odkręcisz to wysuwasz zderzak z szyn do przodu (uwaga na przedowy PDC, halogenów i wężyk spryskiwaczy). Od spodu może ci jeszcze trzymać osłona silnika, która zaczepami jest założona za dolną krawędź zderzaka.
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							Posiada ktoś zdjęcie która śrubę trzeba odkręcić przy pompie żeby dolać olej ?? wcześniej ktoś wspominał o tym ale nie mogę jej zlokalizować...
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Doświadczony Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
			
				
				
				
					  
					
						
							Zbiorniczek jest na opasce.
						 
 
 
 
				
				
				
					
						Ostatnio edytowane przez miro ; 11-08-2016 o  14:37
					
					
				 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							To wystarczy odkręcić opaskę i dolać do stanu ? wcześniej ktoś pisał o jakiejś śrubce że przez nią szczykawką dolewa się.. tylko nie było pokazane na zdjęciu
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Doświadczony Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							Doba to już wiem jak to zrobić, teraz tylko poczekam aż mi olej dojdzie i do działa
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Zaawansowany Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							Jak wyciągniesz pompę to od góry patrząc masz dwie lub jedną śrubę na ampula, odkrecasz i spokojnie dolewasz płynu do odpowiedniego stanu. Prosty sposób i nie zawodny. Dodam że nie trzeba odkręcać przewodów, wystarczy poluzoawac podstawę pompy dwie śrubki.
 
 Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						    
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							mam chyba dziwny przypadek, dostałem się do pompy i oleju nie brakowało. Zaczołem sprawdzać wiązkę kabli po prawej stronie klapy okazało się ze 5 przewodów jest pękniętych wszystko zostało zlutowane i zabezpieczone a klapa nadal nie działa... Rozkręciłem czujnik położenia klapy i całego zlutowałem sprawdziłem miernikiem przekaźnik pompę i czujnik niby wszystko jest ok a nie działa tzw otwiera się elektrycznie ale już nie chce zamykać... Zrobiłem autem kilka rundek po mieście i klapa nagle działa normalnie
						 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				 Uprawnienia umieszczania postów
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-  
Zasady na forum